Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@05:24:00 GMT

واکنش صالحی امیری به حواشی وزنه‌برداری

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۲۴۴۹

واکنش صالحی امیری به حواشی وزنه‌برداری

رییس کمیته ملی المپیک گفت: با رئیس فدراسیون وزنه برداری و قهرمانان جلسه داریم و تلاش می کنیم تا با بررسی ابعاد قضیه مشکل را حل کنیم.

به گزارش ایران اکونومیست، رضا صالحی‌امیری در خصوص حمایت از ورزشکاران ناشنوا، بیان کرد: شاد کردن دل این عزیزان از همه چیز مهم تر بود و باید حس کنند نظام و دولت به آنها توجه ویژه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین مسئله اشتغال این عزیزان است. ما به عنوان اولین کار یک نفر از آنها را به نام ربیع زاده استخدام کردیم. همه دستگاه ها باید برای اشتغال آنها تلاش کنند.

وی تاکید کرد: وضع معیشت این افراد خوب نیست و حقوق ناچیز دارند. برای معیشت آنها باید تلاش کرد. بحث مسکن هم اهمیت دارد. با رییس فدراسیون ارتباط دارم و مسائل آنها را دنبال می‌کنم. هیچ تمایزی بین ناشنوا و سالم وجود ندارد.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: ناشنوایان را در مجمع عضو افتخاری کردیم و ردیف بودجه هم تراز المپیکی ها برایشان قرار دادیم. برای اعزام و بلیت و البسه هم کمک کردیم و الان هم پاداش خوب دادیم ولی باید قدم‌های موثرتری بر داریم‌.

وی در ادامه تاکید کرد: با مسئولان بخش‌های مختلف صحبت کردم و خودمان در کمیته برای کمک پیش قدم شدیم. با سازمان بهزیستی مذاکره کردیم و تا روزی که هستیم تمام توانایی را برای ناشنوایان به کار می گیرم و زبان آنها خواهیم بود.

صالحی‌امیری در خصوص وضعیت وزنه‌برداری گفت: با مرادی امروز جلسه دارم و فردا با قهرمانان ملاقات دارم. تلاش دارم با بررسی ابعاد قضیه مشکل را حل کنیم. وزنه‌برداری از سه رشته پر مدال ما است و بعد از کشتی و این بار بعد از کاراته برای ما افتخار آفرین است. این رشته می‌تواند در بازی‌های اسلامی و هانگژو و المپیک نقش آفرین باشد. باید وزنه برداری جایگاه خود را پیدا کند. درک روشن از مطالبات وزنه برداری و حمایت از فدراسیون را در دستور کار داریم.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص آخرین وضعیت موزه‌ ورزش، المپیک و پارالمپیک گفت: موزه یک رود جاری است و هر روز آثار جدید به آن اضافه می شود. ۱۰ تالار تعریف کردیم و طی چند روز آینده تالار مشاهیر فوتبال ایران را افتتاح می کنیم.

او در مورد تیم ملی فوتبال امید و کمبود بازی‌های تدارکاتی برای این تیم گفت: در قضاوت عجله نکنید. اجازه دهید مهدوی کیا با برنامه های خود کار را دنبال کند. ان‌شاءالله امید مردم برآورده می‌شود. مهدوی‌کیا صلاحیت کامل برای رساندن این تیم به المپیک پاریس را دارد. حمایت فدراسیون و کمیته ملی المپیک و همراهی باشگاه ها را می طلبد. با ماجدی و کامرانی‌فر در تماس هستم. همین دیروز هم با ماجدی تماس داشتم. به یاد داشته باشید مسئولیت هدایت و نظارت و کارهای فنی با فدراسیون است و حمایت های ما مالی خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: وزنه‌برداری ، سیدرضا صالحی‌امیری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزنه برداری سیدرضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک وزنه برداری صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس دیروز (جمعه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و پس از تساوی ۴-۴ در وقت اضافه، در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. وحید امیری یکی از بازیکان پرسپولیس بود که در این بازی پنالتی خود را از دست داد و پس از بازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران عذرخواهی کرد.

سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی، ۲ بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار نظراتی زیر پست عذرخواهی امیری، به او دلداری دادند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900090

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد