Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:43:36 GMT

کار پرونده جودو پیچیده شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۲۴۶۹

کار پرونده جودو پیچیده شده است

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو درباره تعیین تکلیف پرونده این فدراسیون گفت: کار پرونده پیچیده شده است و برای ما هم جای سوال وجود دارد که علت این پیچیدگی چه چیزی است و فکر می‌کنم نیاز به بررسی بیشتر داور‌ها دارد. جودوی ایران با تمام مظلومیت و محرومیت، به زودی راهی روسیه می‌شود و بعد از آن به دعوت فدراسیون تونس به این کشور سفر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس با ترکیب کامل در بازی‌های کشور‌های اسلامی شرکت می‌کنیم.

حدود ۳ سال پیش بود که سعید ملایی ملی پوش سابق جودوی ایران در مسابقات جهانی جودو که به میزبانی ژاپن برگزار شده بود اتفاق ناخوشایندی را برای فدراسیون جودوی ایران رقم زد، اتفاقی که تبعاتش هنوز هم دامنگیر فدراسیون جودو است و همین موضوع باعث شد فدراسیون جهانی جودوی ایران را برای ۴ سال محروم کند. بعد از این اتفاق فدراسیون جودوی ایران از فدراسیون جهانی به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کرد و قرار شد این دادگاه در خصوص پرونده تعلیق جودوی ایران تصمیم گیری کند. از آن موقع تا امروز رای این پرونده ۵ مرتبه به تعویق افتاده و دادگاه حکمیت ورزش هنوز نظر قطعی خود را صادر نکرده است.

مشکلی بابت حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی نداریم

خوشبختانه بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی زیر نظر IOC و OCA نیست و ما می‌توانیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم. امیدوارم ثابت کنیم اگر ۳ سال تعلیق هستیم دست از کار نکشیده و خدا کمک خواهد کرد تا در آن مسابقات نتیجه خوبی بگیریم. در هر صورت در موضوع روسیه و اوکراین مشاهده کردیم که ورزش دنیا سیاسی عمل می‌کند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مرداد در ۲۱ رشته ورزشی به میزبانی ترکیه و در شهر قونیه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

تیم ملی جودو ایران و سوریه اردوی مشترک برگزار می‌کنند

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی کشور های اسلامی فدراسیون جودو جودوی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است