Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@19:50:53 GMT

طول عمر یک سیستم پشتیبان برق

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۲۶۳۲

یو پی اس در اصل یک باتری با کنترل های الکترونیکی داخلی است. وصل کردن آن به پریز، باتری را شارژ نگه می دارد و برق را برای وسایل الکترونیکی شما تامین می کند. هنگامی که برق قطع می شود، باتری به طور خودکار وارد می شود و هر چیزی را که به UPS وصل کرده اید بدون وقفه تغذیه می کند.

با رایج‌تر شدن یکپارچه‌تر شدن سیستم‌های الکتریکی و تجهیزات فرآیندی و راه‌اندازی سخت‌تر، صنعت ساخت‌وساز رویه «راه‌اندازی کلی ساختمان» را اتخاذ کرده است، فرآیندی سیستماتیک برای تأیید، مستندسازی و در خدمت قرار دادن برق تازه‌نصب شده یا مجهز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه صبا باتری، باتری 18 آمپر یو پی اس صبا را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

راه‌اندازی برای همه پروژه‌های نصب جدید یا مقاوم‌سازی ضروری است تا یکپارچگی سیستم‌های یکپارچه و مستقل را تأیید کند تا اطمینان حاصل شود که براساس طراحی کار می‌کنند، بنابراین به عملکرد ایمن و قابل اعتماد سیستم کمک می‌کند.

تعمیر و نگهداری خدمات میدانی شامل: بازرسی محیط سیستم تست UPS مطابق با استانداردهای سازنده بازرسی / ارزیابی باتری بازرسی تعادل بار مشتری بازرسی برق شهری

گزارش خدمات میدانی مکتوب با توصیه هایی برای بهبود عملکرد سیستم شما.

قرار دادن منبع تغذیه بدون وقفه برای محافظت از بار بحرانی اولین قدم است. برای عملکرد در بحران برق، نگهداری خاص و با کیفیت سیستم شما و بازرسی دقیق و منظم سیستم های باتری شما بسیار مهم است.

طول عمر باتری 200 آمپر یو پی اس صبا ، با توجه به اینکه دارای سطح کیفیت بالا است، کاملا مطابق استاندارد های جهانی می باشد.

سامرست دارای تسهیلات 30000 متر مربعی است که در فینیکس، آریزونا واقع شده است. ما قطعات و تجهیزات را برای تعمیر سریع در انبار داریم. با متخصص تیم فروش نیروی حیاتی ما در مورد حفاظت از تجهیزات خود صحبت کنید.

5 نکته و ترفند برای افزایش عمر باتری UPS

منبع تغذیه بدون وقفه یا یو پی اس یکی از مهم ترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید در خانه خود نصب کنید. یک باتری یو پی اس در زمان قطع برق برای مدت کوتاهی برق را تامین می کند.

شما باید از باتری 18 آمپر یو پی اس صبا به درستی نگهداری کنید تا بتواند به عملکرد قدرتمند خود ادامه دهد.

این به شما زمان می‌دهد تا اسناد را ذخیره کنید، رایانه‌ها را خاموش کنید و از دستگاه‌های خود در برابر آسیب محافظت کنید. نوسانات برق ناشی از رعد و برق می تواند باعث آسیب فوری مانند مدارهای سرخ کردن و ذوب پلاستیک ها و فلزات شود. این نوسانات برق یا افزایش لحظه ای ولتاژ به احتمال زیاد در داخل خانه شما شروع می شود.

باتری 200 آمپر یو پی اس صبا دارای تکنولوژی تولید جدید است و به دلیل دارای بودن سطح کیفیت بالا، توانسته است نظر کارشناسان و مصرف کنندگان را جذب کند.

باتری های یو پی اس می توانند جریان الکتریکی را به سرورهای کامپیوتر، روشنایی، دستگاه های الکترونیکی و انواع لوازم خانگی تامین کنند. باتری های موجود در دستگاه یو پی اس شما نیز باتری های اسید سرب تنظیم شده دریچه (VRLA) یا اسید سرب مهر و موم شده (SLA) نامیده می شوند. به منظور محافظت از لوازم برقی خود در برابر نوسانات برق، مطمئن شوید که باتری های یو پی اس در وضعیت خوبی قرار دارند. در اینجا چند نکته و ترفند برای افزایش عمر باتری UPS آورده شده است که می توانید برای نگهداری از باتری 18 آمپر یو پی اس صبا از آن استفاده کنید.

واحد یو پی اس خود را در جای خشک و خنک نصب کنید

یو پی اس شما باید در مکانی با دمای بیش از 77 درجه فارنهایت (25 درجه سانتیگراد) نگهداری شود. هر 8 درجه سانتیگراد افزایش دما ممکن است عمر باتری شما را به نصف کاهش دهد. حداقل 2 اینچ فضا در هر طرف دستگاه برای جریان هوای مناسب بگذارید. دستگاه یو پی اس خود را نزدیک پنجره های باز یا مناطق پر رطوبت قرار ندهید.

توصیه کارشناسان این است که باتری 200 آمپر یو پی اس صبا را در مکانی نگهداری کنید که هرگز رطوبت نداشته باشد.

باتری های جایگزین را به درستی ذخیره کنید

خرید باتری های جایگزین ایده خوبی است، اما از نگهداری باتری های یدکی خود برای مدت طولانی خودداری کنید. باتری های تازه خریداری شده تا 12 ماه قابل نگهداری هستند. باتری هایی که برای مدت طولانی نگهداری می شوند، طول عمر کمتری خواهند داشت. از دست دادن دائمی ظرفیت ممکن است طی 18 تا 30 ماه رخ دهد. برای به حداکثر رساندن طول عمر باتری های ذخیره شده، آنها را در مکانی با دمای خنک 50 درجه فارنهایت (10 درجه سانتیگراد) یا کمتر نگه دارید.

باتری های یو پی اس خود را یک یا دو بار در سال کالیبره کنید

اجرای کالیبراسیون زمان اجرا نیز عمر باتری های UPS شما را افزایش می دهد. یک یا دو بار در سال برای حفظ سلامت باتری کافی است، زیرا کالیبراسیون بیش از حد می تواند عمر باتری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. باتری های یو پی اس گران هستند، بنابراین از این اشتباه اجتناب کنید.

تعمیر و نگهداری منظم را انجام دهید

شما باید به طور پیوسته، باتری 200 آمپر یو پی اس صبا را تحت نظر داشته باشید، تا بتوانید از آسیب ها جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

از وسایل کم مصرف استفاده کنید

دستگاه های صرفه جویی در انرژی عمر واحد UPS شما را افزایش می دهند. لامپ های معمولی سطح روشنایی مشابهی را در مقایسه با لامپ های CFL ارائه می دهند، اما 75 درصد انرژی بیشتری مصرف می کنند. چراغ های ال ای دی کارایی بیشتری دارند زیرا انرژی کمتری مصرف می کنند و عمر طولانی تری دارند. از سیم کشی با کیفیت خوب برای جلوگیری از مقاومت بالا و افزایش بار در پشتیبان یو پی اس خود استفاده کنید. دستگاه هایی با مصرف برق کم دمای یو پی اس شما را تحت کنترل نگه می دارند و در نتیجه طول عمر دستگاه شما را افزایش می دهند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی قیام 15 خرداد محمود دعایی یو پی اس باتری یو پی اس باتری صبا آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی قیام 15 خرداد محمود دعایی باتری های یو پی اس عمر باتری طول عمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نوعی باتری سدیمی که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود

ایتنا - دانشمندان یک باتری ساخته‌اند که ظرف فقط چند ثانیه شارژ می‌شود.
گروهی از پژوهشگران در کره جنوبی به این پیشرفت بزرگ در نسل بعدی باتری‌های سدیمی دست پیدا کردند، که از باتری‌های لیتیوم‌‌ـ‌یونی متداول موجود در تلفن‌های هوشمند و خودروهای برقی ارزان‌تر و ایمن‌تر است.

سدیم (Na) علاوه بر این ۵۰۰ برابر فراون‌تر از لیتیوم است، و در عین حال این پتانسیل را دارد که نسبت به همتای لیتیوم‌-‌یونی‌اش ظرفیت شارژ و بازده بیشتری داشته باشد.

تاکنون، باتری‌های سدیم‌-‌یونی با محدودیت‌هایی مانند مدت شارژ طولانی و کمبود ظرفیت ذخیره مواجه بوده‌اند که مانع از آن می‌شد در مقیاس قابل‌توجهی پذیرفته و استفاده شوند.

پژوهشگران موسسه علم و فناوری پیشرفته کره (KAIST) توانسته‌اند با طراحی و ساخت یک باتری سدیم‌-‌یونی پرتوان پرانرژی با قابلیت شارژ سریع بر این مشکلات غلبه کنند.

آن‌ها این کار را با تلفیق موادی که معمولا در باتری‌های مناسب ابرخازن‌ها به کار می‌روند انجام دادند، که در همه چیز یافت می‌شوند از سیستم‌های ترمزگیری بازیافتی در خودروهای برقی گرفته تا تنظیم درجه پره‌های پروانه توربین بادی.

این باتری جدید از لحاظ تراکم انرژی از باتری‌های لیتیوم‌ـ‌یونی موجود در بازار پیشی می‌گیرد و از آن می‌توان هم در خودروهای تمام‌برقی و هم لوازم الکترونیکی مصرفی استفاده کرد.

پروفسور جونگ کو کانگ از دانشکده مهندسی و علوم مواد موسسه علم و فناوری پیشرفته کره، که هدایت این پژوهش را بر عهده داشته است، گفت: «این دستگاه ذخیره انرژی هیبرید سدیم‌ـ‌یونی قادر است به‌سرعت شارژ شود و به تراکم انرژی ۲۴۷ وات‌ساعت/کیلوگرم و تراکم توان ۳۴ هزار و ۷۴۸ وات/کیلوگرم برسد.»

او در ادامه افزود «این یک پیشرفت در غلبه بر محدودیت‌های موجود سیستم‌های ذخیره انرژی است» و گفت پیش‌بینی می‌کند که «کاربرد گسترده‌‌تری در دستگاه‌های الکترونیکی گوناگون» خواهد داشت.

این پژوهش با عنوان «آند رسانای چندظرفیتی با بلورینگی پایین دوپ‌شده با سولفید آهن و کاتد دوپ‌شده با اکسیژن سطح ویژه بالا از چارچوب‌های کربن گرافیتیک متخلخل سه‌بعدی غنی از نیتروژن برای ذخیره‌سازی انرژی هیبریدی سدیم-یون با عملکرد بالا» در نشریه «مواد ذخیره انرژی» (Energy Storage Materials) منتشر شده است.

این پیشرفت چند هفته پس از آن صورت می‌گیرد که گروهی از پژوهشگران در ژاپن فرایند جدیدی برای تولید انبوه باتری‌های سدیمی جامد کشف کردند.

این فناوری جدید با بهبود قابل‌ملاحظه ظرفیت شارژ باتری خودروهای برقی و افزایش بیش از دوبرابری مسافتی که خودروهای برقی در حال حاضر [با هر بار شارژ] طی می‌کنند، احتمالا می‌تواند اضطراب محدوده [رانندگان] را رفع کند. 

دیگر خبرها

  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • با ده دقیقه شارژ ۳۲۰کیلومتر رانندگی کنید!
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • ساخت نوعی باتری سدیمی که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان