Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-27@22:10:06 GMT

۱۸ مجتمع رفاهی جاده‌ای در استان ساخته می‎شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۲۶۵۲

۱۸ مجتمع رفاهی جاده‌ای در استان ساخته می‎شود

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۱۸ مجتمع خدماتی و رفاهی در محور‌های ارتباطی این استان با پیشرفت فیزیکی میانگین ۶۰ درصد در دست احداث است.

به گزارش جنوب نیوز؛ عباس فرامرزی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: این مجتمع‌های خدماتی در محور‌های ارتباطی برازجان - شیراز، دیلم - بهبهان، کنگان - بوشهر، گناوه - شبانکاره، خورموج - بوشهر، کنگان - بندرعباس، بوشهر - دیر، اهرم - خورموج، برازجان - بوشهر، برازجان - اهرم، بوشهر - خورموج، گناوه - دیلم، بوشهر - دیر، بوشهر - بندرریگ، عسلویه - بنه گز در دست ساخت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می گوید در زمان حاضر ۲۳ مجتمع خدماتی رفاهی با پراکنش مناسب در استان بوشهر در حال بهره برداری است و طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان سال جاری سه مجتمع شامل مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین راهی محور‌های خورموج - بوشهر، گناوه - شبانکاره و بوشهر - بندر ریگ مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و به این ترتیب شمار مجتمع‌های کاربردی این استان به ۲۶ واحد افزایش می‌یابد.

فرامرزی گفت: احداث مجتمع‌ها ضمن ارایه خدمات لازم به رانندگان و گردشگران، بدلیل برخورداری از رمپ‌های ورود و خروج استاندارد موجب کاهش تصادف‌های جاده‌ای نیز می‌شود.

به طور معمول مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین راهی ازجایگاه عرضه سوخت، نمازخانه، رستوران، سوپرمارکت، تعمیرگاه، سرویس بهداشتی و فضای سبز برخوردارند و همین امر فرصت کافی را برای توقف و استراحت رانندگان فراهم می‌آورد.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از برفروبی و بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد آهکی مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار،۱ دستگاه برف خور، ۱ دستگاه گریدر، ۲ دستگاه لودر، ۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

آهکی بیان کرد: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

 وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: محور گنجنامه - تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راهها،مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند