Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:48:59 GMT

سرود «سلام فرمانده» به زبان ترکی در اردبیل اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۲۹۳۰

سرود «سلام فرمانده» به زبان ترکی در اردبیل اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرود «سلام فرمانده» به زبان ترکی در اردبیل با خوانندگی اباصلت ابراهیمی برگزار خواهد شد، همچنین در اقدامی ملی و مردمی جنبش خانوادگی «سلام فرمانده» روز چهارشنبه ۱۸ خرداد با حضور ابوذر روحی خواننده اصلی این سرود در مجموعه فرهنگی ورزشی شورابیل اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این برنامه مردمی است و فقط تلاش می‌کنیم تا با اطلاع رسانی دقیق بتوانیم شهروندان را نسبت به این برنامه فرهنگی و اجتماعی آگاه سازی کنیم، گفت: از همه خانواده‌های دعوت می‌شود تا در این اجتماع دهه نودی های دارالارشاد اردبیل مشارکت داشته باشند تا شاهد مراسم پرشور باشیم.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل در اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی با همکاری تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد و گفت: این دو مجموعه با اهداف یکسان در راستای ترویج فرهنگ دینی در جامعه تلاش می‌کند و از ظرفیت‌های هنری در ارائه طرح‌های نوین و جذاب در حوزه تبلیغ دینی استفاده می‌کند.

رجبی به اهمیت نقش رسانه و خبرگزاری‌ها در توسعه برنامه‌های فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: جریان سازی یک برنامه از جمله «جشنواره وقارالی قیزلار» در اجرای موفق آن تأثیر قابل توجهی داشته که در این راستا اطلاع رسانی و استفاده از ابزار رسانه و گروه‌های خبری می‌تواند در تبلیغ گسترده این جشنواره مؤثر باشد و ما در حوزه هنری و خبرنگاران این مجموعه با تمام توان خود در اجرای شایسته طرح‌های فرهنگی تلاش می‌کنیم.

کد خبر 5508469

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر رجبی حوزه هنری اردبیل نماهنگ سلام فرمانده اجتماع سلام فرمانده اردبیل بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد امام خمینی ره آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اجتماع سلام فرمانده ساختمان متروپل ویروس کرونا دهه کرامت مراسم ارتحال امام خمینی ره نماهنگ سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کلام‌الله صفری در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه با رویکرد کلی، مردمی کردن برنامه‌های هفته معلم با نقش‌آفرینی خانواده‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام برای تجلیل از معلم دوران تحصیل برای مردم استان اردبیل انجام شده است، افزود: برنامه‌های هفته معلم امسال با شعار «همه مدیون توایم» برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم ۱۱ اردیبهشت به صورت هماهنگ در تمام مدارس استان ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و یادمان شهدا با موضوع وعده صادق در مدارس، عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته معلم است.

صفری بیان کرد: حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط تشکل‌های دانش آموزی، برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان، برپایی اردوهای نیم روزه درون مدرسه ای نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

وی در بخش دیگری گزارشی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش ارائه داد و خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی در راستای تحقق عدالت آموزشی، تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی، برگزاری جشن ها تکلیف دینی و سیاسی، احداث بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون و راه‌اندازی نهضت مدرسه سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش آموزی و اجرای دقیق طرح رتبه بندی از اقدامات این اداره کل بوده است.

کد خبر 6092358

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین