Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه اخلاق کریمه مرحوم دعایی دعوت کننده خوبی به دین، انقلاب، ارزش ها و کرامت های اخلاقی بود، گفت: مقام معظم رهبری هم در دیدار چند وقت پیش به مسأله اعتماد، همبستگی ملی، تفاهم و همکاری تأکید داشتند. این یک نیاز جدی است و به چهره های مناسب این وضعیت نیاز داریم. آقای دعایی جزو افرادی بود که می توانست در این راستا راهگشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم سید محمود دعایی، به خبرنگار جماران گفت: دو هفته پیش در برنامه مجمع کرمانی ها برای تجلیل از خادمین کرمان، با هم دیدار داشتیم برنامه ای داشتند. دعوت شدند به بالای سن و لوح تقدیری به ایشان داده شد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: بعد از دادن لوح، گفتم ردیف جلو صندلی خالی هست؛ خواهش می کنم جلو بیایید. گفت من هیچ وقت جلو نمی نشینم. دست من را گرفت و در همان صندلی عقب نشست. این نشان از تواضع، فرتنی، مردمداری، مردم دوستی و اخلاق کریمه این مرد در تمام زندگی می دهد و دعوت کننده خوبی به دین، انقلاب، ارزش ها و کرامت های اخلاقی بود.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص «اجماع سازی» مرحوم دعایی در فضای سیاسی کشور، اظهار داشت: به هر حال ما نیاز داریم تنش های موجود در کشور را به نوعی مدیریت کنیم چون خیلی هزینه دارد به کل سرمایه اجتماعی ما تحمیل می کند و موجب تضعیف بنیه های ملی ما شده است. مقام معظم رهبری هم در دیدار چند وقت پیش به مسأله اعتماد، همبستگی ملی، تفاهم و همکاری تأکید داشتند. این یک نیاز جدی است و به چهره های مناسب این وضعیت نیاز داریم. آقای دعایی جزو افرادی بود که می توانست در این راستا راهگشا باشد ولی در این جهت باید تلاش بیشتری شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا سید محمود دعایی مصطفی پورمحمدی تشییع سید محمود دعایی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!

در هفته یازدهم لیگ فوتبال آمریکا یک بازی برگزار شد و در آن اینترمیامی توانست با درخشش لیونل مسی بردی قاطعانه را به دست آورد. اینترمیامی که مهمان نیوانگلند بود با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. مسی بهترین بازیکن و ستاره این بازی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم به لوئیس سوآرس بدهد.

مسی تعداد گل‌هایش با پیراهن اینترمیامی را به عدد ۲۱ رساند. بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی گونسالو ایگواین است که تنها ۲۹ گل به ثمر رسانده است و مسی به‌راحتی می‌تواند رکورد هموطنش را بشکند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند