Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:43:54 GMT

امام جمعه بیرجند: اساس پرورش انسان بر محبت است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۴۱۴۵

امام جمعه بیرجند: اساس پرورش انسان بر محبت است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه‌شنبه در دیدار مدیرکل و جمعی از اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان ضمن تبریک ایام دهه کرامت افزود: نماز، روزه و جهاد به نوعی مظاهر محبت به خداست، خداوند هم به‌واسطه اینکه انسان را دوست می‌دارد همه آنچه در آسمان و زمین است را برای او آفریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پرورش انسان کار بسیار بزرگی است که ادامه دهنده راه انبیاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: گاهی انسان در بعد زیست‌شناسی مطرح  می‌شود، مانند باقی موجودات که بدنش تشریح، تجزیه و تعریف می‌شود اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که بررسی انسان از ابعاد انسانی بسیار متفاوت با جنبه زیست‌شناسی است.

وی افزود: حیوانات وقتی متولد می‌شوند هر تعریفی که دارند، بالفعل است و همه آنچه را در آن تعریف می‌کنند، همین است اما انسان این گونه نیست و وقتی متولد می‌شود، بالقوه است؛ استعداد همه مراحل انسانیت را دارد و کار مکتب انبیا، ائمه هدی، جانشینان آنان و علمای ربانی این است که انسانیت وجود انسان را تکمیل کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی آنانی که توفیق اجرای قانون را دارند در راستای تحقق مسیر انبیا یعنی به فعلیت رساندن بعد انسانی کار می‌کنند.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی در نامه به خانواده‌اش می‌گوید که اگر لباس نظامی بر تن کرده به‌واسطه آن است که دشمن دشمنان انسانیت هستم و جمهوری اسلامی بر این محور است که نه ظلم کرده و نه ظلم را می‌پذیرد.

امام جمعه بیرجند گفت: مکتب انبیا از انسان‌ها برای همدیگر برادر و خواهر می‌سازد و از این جهت قرآن کریم تاکید می‌کند که «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ» و باید جامعه بر محوریت مهربانی باشد.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد