Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکنان روستای حامو در حومه قامشلی با کمک ارتش سوریه مانع از ورود نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به این روستا شدند و آن‌ها را از منطقه بیرون رانده و اشغالگران را مجبور به بازگشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ساکنان روستای حامو در حومه قامشلی با کمک ارتش سوریه مانع از ورود نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به این روستا شدند و آن‌ها را از منطقه بیرون رانده و اشغالگران را مجبور با بازگشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برخی از ساکنان این روستا به خبرنگار سانا گفتند: یک ستون از نظامیان آمریکایی متشکل از ۶ خودرو زرهی قصد ورود به روستا با حمایت دو بالگرد اشغالگران را داشت که ساکنان این روستا با کمک نیرو‌های ارتش سوریه به مقابله با آن‌ها پرداختند و اشغالگران را از منطقه بیرون راندند.

منابع سوری اعلام کردند که ساکنان روستا پرچم آمریکا را در مقابل دیدگان آمریکائی‌ها به آتش کشیدند و شعار‌هایی در حمایت از ارتش سوریه و در محکومیت حضور غیرقانونی اشغالگران آمریکایی سر دادند.

ساکنان روستای تل ذهب در حومه شمالی حسکه هم با کمک ارتش سوریه در ماه گذشته میلادی، یک ستون نظامی متعلق به اشغالگران آمریکایی که از سوی خودرو‌های شبه نظامیان قسد وابسته به واشنگت حمایت می‌شد، را از اطراف روستای خود راندند و به آن‌ها اجازه عبور ندادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اشغالگران آمریکایی سوریه پرچم آمریکا ساکنان روستا ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند