Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:18:04 GMT

مشکلات کارخانه سیمان دورود برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۴۲۰۲

مشکلات کارخانه سیمان دورود برطرف می‌شود

گروه استان‌ها- استاندار لرستان گفت: مشکلات کارخانه سیمان دورود و ۱۱ واحد تولیدی جهاد کشاورزی برطرف می‌‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در حاشیه  جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه کارگروه  تسهیل و رفع موانع تولید استان با هدف بررسی مشکلات مرحله چهارم کارخانه سیمان دورود برگزار و با توجه شرایط این پروژه مقرر شد ضوابط موجود نسبت به بخشش جرائم دیرکرد پرداخت وام اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بررسی 11 واحد تولیدی حوزه جهاد کشاورزی استان، دستور کار دیگر جلسه امروز بود که پس از بررسی وضعیت این واحدها، رفع محدودیت‌های بانکی با لحاظ شرایط قانونی از مهمترین راهکارها برای رفع مشکلات 11 پروژه حوزه جهاد کشاورزی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

صنایع راکد "دورود" چشم انتظار نگاه ویژه دولت است قدیمی‌ترین صنعت کشور در آستانه ورشکستگی/کارخانه سیمان دورود به تاریخ می‌پیوندد

استاندار لرستان عنوان کرد: مشکلات مجتمع جهان پناه ازنا به عنوان یکی از پروژه‌های گردشگری این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته، تصمیمات لازم در زمینه معرفی پروژه مذکور برای دریافت تسهیلات مورد نیاز اتخاذ شد.

وی بیان کرد: موضوع بررسی وضعیت واحدهای تولیدی استان در دستور کار پیگیری حوزه اقتصادی استانداری قرار دارد و امیدواریم با رفع مشکلات این پروژه‌ها و فراهم سازی شرایط شاهد رونق دوباره در این واحدها باشیم.

انتهای پیام/645/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارخانه سیمان دورود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر

رئیس بسیج سازندگی کشور، گفت: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که در کنار دولت کمبودها و کاستی‌های عشایر را برطرف کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، سردار محمد زهرایی در حاشیه سفر به شهرستان اردل و بازدید از روند اجرای طرح های بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه عشایری دهدلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جای تاسف است که 45 سال از انقلاب گذشته اما هنوز اقدامات زیرساختی از جمله راه دسترسی برای عشایر در این منطقه انجام نشده است.

وی افزود: باید یک هم‌افزایی و همدلی بین دولت و دستگاه‌های مجری برای احداث راه‌های دسترسی به خصوص برای مناطق صعب العبور صورت گیرد. سازمان بسیج سازندگی به عنوان مجری برای انجام کارهای سخت در کنار دولت حضور دارد، امید است بخشی از اعتبارات را دولت تقبل کند و با بخشی از ظرفیت‌های انقلابی این کار به سرانجام برسد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد: البته مردم روستای دهدلی نباید انتظار داشته باشند در یک مدت زمان کوتاه، این مسیر طولانی احداث شود بلکه جاده دسترسی روستای دهدلی به صورت قطعه قطعه و مرحله به مرحله احداث و تحویل مردم می‌شود.

وی بیان کرد: مردم عشایر این منطقه، رزمندگان خط مقدم و تامین کننده امنیت منطقه به شمار می‌روند و نباید این اصل از نگاه سیاست‌مداران و تصمیم‌گیران به دور باشد. در هر کجا که یک ایل و طایفه‌ای حضور داشته باشد، امنیت ایران اسلامی تضمین شده است و هرگونه هزینه‌ای برای این قشر، سرمایه‌گذاری است.

زهرایی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولین باید از منطقه عشایری دهدلی بازدید داشته باشند، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد در کنار دولت نسبت به برطرف کردن کمبودها و کاستی‌های این مردم گام بردارد چرا که خیلی بیشتر از اینها، عشایر حق بر گردن انقلاب اسلامی و ما دارند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی