Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ادموند اختر درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، دیدگاه به شدت انتقادی دارد. او در این مصاحبه هم انتقادات تندی را علیه سرمربی سابق استقلال مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

*مجیدی با رفتن از استقلال با احساسات چهل میلیون جوان بازی کرد. کار فرهاد از نظر حرفه‌ای مشکلی نداشت و حق طبیعی‌اش است که امکانات و پول خوب بگیرد اما او فراموش کرده که طرفداران فوتبال در ایران حرفه‌ای نبوده و احساسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*مگر می‌شود تیمی بعد از سال‌ها قهرمان شود و سرمربی‌اش ۲۴ ساعت بعد عزم رفتن کند؟! او حتی اجازه نداد هواداران استقلال ۲۴ ساعت بابت قهرمانی خوشحال باشند. فرهاد همانطور که در دوران بازی هم فوتبالیست بزرگی نبود، در دوران مربیگری هم نشان داد که مربی بزرگی نیست. نباید یادش برود که استقلال باعث شد فرهاد مجیدی شود. همیشه گفته‌ام ما بازیکنان و مربیان استقلال هیچ منتی نمی‌توانیم بر سر هواداران بگذاریم، چون اگر بازی یا مربیگری کردیم پولش را گرفتیم و استفاده‌مان را برده‌ایم.

*نظرم این است که در حال حاضر یک مربی خارجی خوب و نامدار می‌تواند به استقلال بیاید و کار را جمع کند اما آمدن یک مربی خارجی بزرگ و توانمند زمان‌بر است. بحث هزینه‌ را که کنار بگذاریم، مربی خارجی‌ای که بخواهد یک‌ماه مانده به مسابقات بیاید یا ۲۰ روز مانده به بازی‌ها کارش را شروع کند، به درد استقلال نمی‌خورد. این تیم قهرمان لیگ برتر شده و باید به سرعت برای حضور قدرتمند در فصل آینده استارت بزند.

*همیشه گفته‌ام و الان هم می‌گویم جواد نکونام از میان مربیان نسل جدید فوتبال ایران بهترین است. از نظر من امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام تنها گزینه‌های ایرانی هستند که می‌توانند در استقلال کار کنند. قلعه‌نویی که با گل‌گهر تمدید کرده و حضورش منتفی است. فقط می‌ماند جواد نکونام که سوابق فراوانی دارد و توانمند است.

*نکونام فوتبالیست بزرگی بوده و بیشترین بازی ملی را در کارنامه دارد. او افتخارات متعددی در امور باشگاهی و ملی دارد و در مربیگری هم موفقیت‌هایی کسب کرده است. از همه مهمتر اینکه نکونام کارش را دوست دارد و برای آن وقت می‌گذارد. او هرجا بوده موفق بوده و این مزیت‌های بزرگی است.

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال جواد نکونام فرهاد مجیدی ادموند اختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال برای مهم‌ترین بازی خود در نیم‌‌فصل ابزار کافی برای پیاده‌کردن انواع و اقسام حملات را در اختیار دارد.

علاوه‌بر اینکه آبی‌های تهران می‌توانند در این مسابقه به توانایی بازیسازی رضاوند و ماشاریپوف در میانه میدان تکیه کنند، نکونام دو مدافع ملی‌پوش و بسیار آماده این روزهای فوتبال ایران را هم در اختیار دارد.

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که با نمایش چشم‌گیر در لیگ بیست‌وسوم در کنار دعوت شدن به تیم ملی، کمک بسیار زیادی در به دست آمدن جایگاه کنونی استقلال کردند.

این دو بازیکن که در طول این فصل با رفت‌وبرگشت‌های متوالی خود در بازی‌ها جناحین زمین را به تصاحب خود درآوردند، امیدوارند در این بازی هم با دیکته عملکرد خود به مدافعین و وینگرهای تراکتور نمایش قابلی داشته باشند.

حردانی که در مقطعی فول‌بک راست دفاع استقلال هم بود، خیال نکونام را در نبود یامگا راحت کرد و جلالی هم این روزها تنه به تنه ریکاردو آلوز تراکتور، برای کسب عنوان برترین پاسور می‌جنگد تا سرمربی موفق استقلال با خوش‌بینی نسبت به عملکرد این دو بازیکن تیمش را در دیدار روز جمعه هدایت کند.

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد