Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@22:08:37 GMT

◄ سازمان هواپیمایی به تاخیرهای پروازی ورود کند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۴۴۰۸

◄ سازمان هواپیمایی به تاخیرهای پروازی ورود کند

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش تاخیر ایرلاین ها زمینه نارضایتی مسافران را فراهم کرده و ضرورت دارد که ایرلاین ها در راستای افزایش کیفیت خدمات خود گام بردارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی با اشاره به ضرورت ورود سازمان هواپیمایی به تاخیر چندین ساعته پروازها و نقص فنی هواپیماها، بیان کرد: یکی از دلایل تاخیرهای چند ساعته ایرلاین ها نقص فنی هواپیماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه شاهد هستیم که تاخیر پروازها افزایش یافته و زمینه نارضایتی مشتری های ایرلاین ها را به وجود آورده است. از نظر بنده برای ساماندهی صنعت هوایی باید دو مسیر پیموده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: یک مسیر حمایت دولت از ایرلاین هاست. وضعیت صنعت هوایی به گونه ای نیست که بخش خصوصی به تنهایی بتواند آن را سامان دهد. دولت باید به ایرلاین ها از بعد ساختاری کمک کند تا بتوانند از خارج قطعات را وارد کنند. مسیر دوم به خود ایرلاین ها باز می گردد. ایرلاین ها برای آنکه همچنان بتوانند توجه مشتری را جلب کنند، باید مقداری از خودگذشتگی داشته باشند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایرلاین‌ها باید کیفیت خدمات خود را بالا برده و با برنامه ریزی دقیق تاخیرها را به حداقل کاهش دهند. بخش خصوص و مالکان ایرلاین ها باید اولویت اول خود را جلب رضایت مشتری های خود قرار دهند. هم بخش خصوصی و هم دولت اگر دست به دست هم دهند شاهد ساماندهی ناوگان هوایی خواهیم بود. ناوگان هوایی کشور جزو نیازها و الزامات حمل و نقل کشور است. دولت باید از این بخش حمایت کند. خود ایرلاین ها نیز برای ادامه فعالیت در این عرصه باید به کیفیت خدماتی که به مسافران ارائه می دهند، توجه داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مسافران بخش خصوصی مجلس شورای حمل و نقل سازمان هواپیمایی کشوری تاخیرهای پروازی ایرلاین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جز برنامه‌ی اصلاحی می‌باشد.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تأمین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تأمین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.

گفتنی است این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

کد خبر 6089122

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • اعزام ۱۱ رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند