Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر پرنیان روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تامین و ایجاد زیرساخت های شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی موجب ایجاد بستر مناسبی جهت جذب سرمایه گذاری و تولیدات است و در این خصوص نیز اقدامات مناسبی انجام می شود.

وی با اشاره به مطالبه عمومی برای تشکیل شرکت مس آذربایجان گفت: رئیس جمهور در این سفر بر این حق مردم آذربایجان تاکید کرد و برای اینکه تشکیل شرکت مس آذربایجان محقق شود به صورت جدی پیگیری خواهیم شد  تا مراحل اجرایی آن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های نیمه تمام و واحدهایی که می خواهند توسعه پیدا کنند در قالب سرمایه در گردش پرداخت می شود که در طول تاریخ صنعت آذربایجان شرقی بی‌نظیر است.

وی افزود: چون آذربایجان شرقی قطب صنایع غذایی کشور است و در این بخش نیاز به سرمایه در گردش داشتیم با این اعتبار مشکلات واحدهای تولیدی این بخش برطرف و کیفیت و کمیت آن ها حفظ می شود.

پرنیان همچنین با اشاره به جلسه ۳.۵ ساعته وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان تمام رشته های صنعتی و معدنی استان، گفت: در این جلسه توافق شد تا صنعت خودروسازی در استان گسترش یابد و خط بدنه و رنگ ایران خودرو تبریز آغاز به کار کند.

زنجیره تولید خودروی سواری در آذربایجان شرقی تکمیل می شود

وی اعلام کرد: بر این اساس زنجیره تولید خودروی سواری در آذربایجان شرقی تکمیل می شود و در ادامه موجب افزایش تولید و اشتغال رونق صنعت قطعه‌سازی آذربایجان شرقی می شود.

پرنیان ادامه داد: در بخش خودروهای تجاری نیز تقویت شرکت‌های چرخشگر و ماشین سازی تبریز مورد تاکید بود.

وی یادآور شد: ماشین سازی تبریز به علت اینکه در فهرست واگذاری قرار گرفته است نمی تواند توسعه یابد بر این اساس تلاش می کنیم این خسارت برطرف شود.

پرنیان همچنین خاطرنشان کرد: از فردای سفر، مطالبات و پیگیری های خود را در خصوص مصوبات آغاز کردیم تا خواسته های به حق صنعتگران و مردم محقق و بی‌مهری‌های سال‌های گذشته در حق استان در این سفر رئیس جمهوری جبران شود.

وی اضافه کرد: ما هم بستر را فراهم می کنیم تا کسب و کار در استان به سهولت ایجاد و فعالیت آن نیز تسهیل شود بر این اساس مانعی برای ایجاد کسب و کار و توسعه آن در استان نباشد.

وی افزود: توسعه در آذربایجان‌شرقی متناسب با سهم و ظرفیت استان انجام شود و در این راستا باید تلاش بسیار بکنیم.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سفر استانی صمت سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری آذربایجان شرقی مقصد بیست و سومین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سفر استانی صمت آذربایجان شرقی سفر استانی صمت آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است و پیگیری برای تکمیل همه طرح‌های ادامه دارد و این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است.

«حسن بهرام‌نیا» امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، نشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام این نشست اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره ‌که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است‌ و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل