Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور حکمی، مهدی امینی را به‌ عنوان رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش منصوب کرد.

در متن حکم کاظم نظری به مهدی امینی آمده است:

«با عنایت به اهمیت امر ارزشیابی و نظارت بر هنرهای نمایشی، به‌منظور ارتقای سطح کیفی آثار هنری در چارچوب ضوابط و قوانین و تسهیل و تسریع فرایندهای مرتبط با صدور مجوز آثار نمایشی در کشور و همچنین نظر به تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این حکم، به‌عنوان رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود در طول مدت همکاری با حضور مستمر و تشکیل جلسات تخصصی و بهره‌گیری از توان کارشناسی همکاران محترم شورا و نیروهای خلاق و متعهد در این مسیر، کوشا و پیروز باشید.»

همچنین در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شورای ارزشیابی و نظارت که امروز (سه‌شنبه ۱۷ مرداد) برگزار شد، کاظم نظری، از زحمات وحید فخر موسوی، رئیس پیشین این شورا تقدیر کرد.

او همچنین ابراز امیدواری کرد تا مهدی امینی و همکارانش، اتفاقات خوبی را در شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش رقم بزنند.

۵۷۵۷

کد خبر 1638944

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر اداره کل هنرهای نمایشی مدیرکل هنرهای نمایشی شورای ارزشیابی و نظارت ارزشیابی و نظارت هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: هفت اصل قانون اساسی به موضوع شوراها اختصاص یافته که نشان دهنده اهمیت جایگاه شورا است، اما این جایگاه آنگونه که باید در اداره امور کشور دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها در سنندج، با بیان اینکه شورا دارای یک جایگاه قانونی و شرعی است، اظهار کرد: امور شورایی، مشورت کردن و رجوع به خرد جمعی در کنار عباداتی همچون نماز در قرآن کریم آمده که این نشان دهنده جایگاه والای آن است.

وی افزود: در اصول ۱۰۰ تا ۱۰۶ قانون اساسی به وظایف شوراها اشاره شده که وقتی صراحتاً حدود هفت اصل قانون به موضوع شوراها اختصاص یافته، نشان دهنده اهمیت بالای جایگاه شورا است اما این اهمیت آنگونه که باید در اداره امور کشور دیده نمی‌شود.

رئیس شورای شهر سنندج گفت: شورا برآمده از بطن مردم و تلاش آن‌ها برای مردم شهر و روستا است اما این مسئله مورد مغفول واقع شده است.

رضایی تصریح کرد: دفاع از موکلان هم حق و هم تکلیف ما است که گاهی اوقات نیز در رهگذر این دفاع ممکن است آسیب‌هایی متوجه شورا شود. شوراها مشکلات بودجه‌ای زیادی دارند که این بودجه را برای عمران و آبادانی شهر و روستای خود می‌خواهند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: امیدواریم مسئولان برای حل مشکلات شوراها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و ما را یاری کنند.

کد خبر 748772

دیگر خبرها

  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید