Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@22:24:34 GMT

سومین اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۵۳۳۸

سومین اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی برگزار شد

در سومین اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی که با رویکرد موضوعی تمدن سازی اسلامی در بیانیه گام دوم و شعار گام دوم، گام آمادگی برای ظهور برگزار شد، ازبرگزیدگان فعال مهدوی تقدیر شد.

به گزارش قدس آنلاین، سومین اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی با رویکرد موضوعی تمدن سازی اسلامی در بیانیه گام دوم و شعار گام دوم، گام آمادگی برای ظهور صبح امروز سه شنبه ۱۷ خرداد ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با اجرای سید وحید مرتضوی برگزار شد ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت شد و در ارتباط زنده با مشهد مقدس فضای این جلسه حال و هوای رضوی پیدا کرد.

بعد از این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، هاشم الحیدری دبیر کل جنبش عهدالله عراق، حجت الاسلام صدیقی رئیس مجمع راهبردی اندیشه مهدویت، محمد مهدی زاهدی ریاست فراکسیون مهدویت و تمدن سازی اسلامی، به ایراد سخنانی در خصوص اهمیت مهدویت در جامعه امروز پرداختند. سپس مرشد علی به اجرای نقالی پرداخت.

در انتهای مراسم نیز از برگزیدگان و فعالان مهدوی تقدیر شد. اسامی این برگزیدگان به شرح زیر است:

حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان سیاسی ارتش جمهوری اسلامی فعال برتر مهدوی در حوزه ترویج معارف مهدویت و فرهنگ انتظار در نیروهای مسلح

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد فعال برتر مهدوی در حوزه تشکیلات مهدوی در دانشگاه‌ها

علی محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان فعال برتر مهدوی در حوزه آموزش مهدویت در دانشگاه‌ها

حجت الاسلام محمد شجاعی رئیس مؤسسه منتظران منجی فعال برتر مهدوی در حوزه آموزش مهدویت در بین‌الملل

حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران فعال برتر مهدوی در حوزه پویش‌های مهدوی

محمد دانایی مدیر مؤسسه مرام مهدوی فعال برتر مهدوی در حوزه خدمات اجتماعی و مواسات مهدوی در سطح ملی

مهدی شهدوست مدیر کانون فرهنگی حضرت مهدی موعود فعال برتر مهدوی در حوزه ساماندهی مجموعه‌های مهدوی

علی رضا رضا زاده همدانی مدیر مؤسسه عهد همدلی فعال برتر حوزه مهدوی در شبکه سازی مؤسسات مهدوی

مجتبی میرزایی نسب مدیر دفتر فرهنگی و تولید محتوا ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فعال برتر مهدوی در حوزه فضای مجازی

مهدی عباسی مدیر اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج فعال برتر مهدوی در حوزه فضای مجازی

احسان میرزا محمدی کارشناس قرآن و عترت در وزارت آموزش و پرورش فعال برتر مهدوی در حوزه دانش آموزی

فاطمه گنجی آزاد مدیر خواهران سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور فعال برتر مهدوی در حوزه خواهران

حجت الاسلام علی اکبر براتی مدیر بین‌الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فعال برتر مهدوی در حوزه شبکه سازی فعالان مهدوی در بین‌الملل

سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران فعال برتر مهدوی در حوزه حمایت از برنامه‌های مردمی مهدوی

و محمد خراسانی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران فعال برتر مهدوی در حوزه برگزاری رویدادهای مهدوی از جمله افرادی بودند که در این محیط تجلیل شدند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اجلاس فعالان مهدوی سومین اجلاسیه فعالان مهدوی مهدویت فعالان مهدوی حجت الاسلام برگزار شد گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد ماجد، کمیسر سازمان جهانی تبلیغات در ایران گفت: این رویداد با نام «فارِس ابراهیم ابوحمد» به عنوان یکی از بزرگترین نسل آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام گذاری شده است. 

ماجد ادامه داد: جایزه «فارِس» در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.

 کمیسر IAA در ایران افزود: این رویداد روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در استیج اینوتکس و با حضور و سخنرانی اساتید برجسته‌ و چهره‌های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار می‌شود.

ماجد در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های سازمان جهانی تبلیغات در نمایشگاه اینوتکس گفت: به مناسبت ۵۰ سالگی حضور ایران در سازمان جهانی تبلیغات، اعضا و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات بازار در سومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس گردهم می‌آیند تا به بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های این سازمان بپردازند.

وی تصریح کرد: نشست پنجاه سالگی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) در ایران، علاوه بر استفاده از تجربیات اساتید و خبرگان بین‌المللی این حوزه، به بررسی شرایط و زمینه‌های رشد و پیشرفت نسل آینده از منظر اندیشمندان ایرانی می‌پردازد. 

ماجد ادامه داد: سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال ۱۹۳۸ (۷ سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، نظم گ‌دهی، طراحی رگولاتوری و سلف رگولاتوری‌ها، آموزش، انتقال فناوری و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بین‌المللی می‌پردازد و امروز با بیش از ۸۶ عضو جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری در بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، «فارس ابوحمد» نیز که طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در  سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، چهار دوره قائم‌مقام و سه دوره پرزیدنت و دبیرکل این سازمان بوده است، به عنوان موثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشورهای کم‌برخوردار شناخته شده و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در کشورهای آسیایی و اروپایی در زمره شاگردان او هستند.

 اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ مجموعه شرکت‌کننده و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین