Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مستند «مرگ‌ در حمام‌ بنفش» که به زندگی تئاتری حسین‌ کیانی نویسنده و کارگردان تئاتر می‌پردازد به تهیه کنندگی و کارگردانی آریان رضایی از چهارشنبه هجدهم خرداد ماه ساعت ۱۷ در پلتفرم هاشور به‌ صورت آنلاین‌ اکران خواهد شد.

در این مستند که با هدف ثبت تاریخ شفاهی تئاتر معاصر ایران ساخته شده است؛ امیر قالیچی مجری طرح، محمدجواد ایزدی تدوین‌ و اصلاح نور و رنگ، پیمان حسینی مدیر فیلمبرداری، شیما مرادی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، ندا آل طیب مدیر هماهنگی و مشاور رسانه‌ای، ساینا قادری عکاس و مسعود رمضانی دستیار دوم کارگردان، آریان رضایی را همراهی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5508407 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: آریان رضایی حسین کیانی اکران آنلاین تئاتر ایران تئاتر ایران شبکه سه سیما خورشید بی غروب فیلم کوتاه فیلم عنکبوت مقدس موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی درگذشت چهره ها شبکه دو سیما سالروز ارتحال امام خمینی فیلم سینمایی رادیو رادیو صبا بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نوزدهمین شب کارگردان که روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد در کنار اهدای مدالیوم به اکبر زنجانپور از سه چهره تاثیر گذار حوزه تئاتر قدردانی می‌شود.

انجمن کارگردانان تندیس و لوح تقدیر خود را به پاس سال‌ها تلاش و هنرآفرینی در حوزه کارگردانی تئاتر رادیویی به ژاله علو همچنین به پاس تلاش‌های فراوان در حوزه آموزش تئاتر و کارگردانی به علیرضا کوشک جلالی و به پاس تلاش‌های اجتماعی در حوزه تئاتر به علی شمس اهدا خواهد کرد.

این مراسم روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم