Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@13:24:45 GMT

طیبی مشاور و نماینده رییس جهاد دانشگاهی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۵۵۶۷

طیبی مشاور و نماینده رییس جهاد دانشگاهی شد

رییس جدید سازمان جهاد دانشگاهی با صدور حکمی حمیدرضا طیبی رییس سابق این سازمان را به عنوان مشاور و نماینده خود منصوب کرد.

به گزارش گروه علم وآموزش ایران اکونومیست، روح الله دهقانی فیروزآبادی رییس جهاددانشگاهی با صدور حکمی حمیدرضا طیبی رییس سابق این نهاد را به عنوان مشاور و نماینده رییس این نهاد منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری حسن اجرای پروژه های پژوهشی (زمانبندی، تحقق اهداف) و کاربردی شدن فناوری های کسب شده در هماهنگی با معاونت پژوهش و فناوری، نظارت بر حسن اجرای قراردادهای بزرگ صنعتی جهاددانشگاهی در هماهنگی با معاونت های مرتبط، کمک و مشاورت در تهیه برنامه هفتم توسعه جهاددانشگاهی در هماهنگی با معاونت هماهنگی و امور مجلس، کمک و مشاورت در جدا شدن فناوری های به بلوغ رسیده از بدنه جهاددانشگاهی در هماهنگی با معاونت تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان و ارایه گزارش اقدامات انجام شده و هماهنگی های لازم با رییس جهاددانشگاهی از جمله مواردی است که در این حکم از سوی دهقانی فیروز آبادی مورد تاکید قرار گرفته است.

حمید رضا طیبی بین سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ و ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۱ مسوولیت ریاست جهاددانشگاهی را بر عهده داشت. طیبی خرداد ماه امسال جای خود را به دهقانی فیروزآبادی داد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان جهاد دانشگاهی ، روح الله دهقانی فیروزآبادی ، حمیدرضا طیبی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی حمیدرضا طیبی هماهنگی با معاونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز و در حاشیه رویداد روز جهانی مالکیت فکری، توافق‌نامه‌ای میان معاونت فناوری وزارت علوم و مرکز توسعه فناوریهای راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با موضوع گسترش همکاری و مشارکت طرفین با هدف ترویج، فرهنگسازی، برنامه ریزی و مدیریت توسعه فناوری و کمک به بهره برداری از دارایی های فکری ایجاد شده در وزارت علوم به امضا رسید.

این توافق نامه با توجه به اهمیت نشانه‌های جغرافیایی و طرح‌های صنعتی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و با عنایت به ظرفیت‌های موجود در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نمایندگی دکتر سجاد محمد علی‌نژاد معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به نمایندگی دکتر شقایق حق جوی جوانمرد، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری منعقد شد.

تهیه اسناد سیاستی و فرایندهای اجرایی مدیریت دارایی های فکری در وزارت علوم و مجموعه های تابعه، توسعه و ترویج و ظرفیت‌سازی سرمایه‌های انسانی مدیریت زنجیره ارزش توسعه و مدیریت فناوری با تأکید بر مدیریت دارایی‌های فکری از مسیر آموزش و تامین محتوای مکتوب و چندرسانه‌ای،تدوین استراتژی مالکیت فکری برای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک ها، تسهیل در خصوص بسترسازی برای بهره برداری از دارایی های فکری، راه اندازی نشریه تخصصی مالکیت فکری، پیگیری راه اندازی مقاطع تحصیلات تکمیلی مالکیت فکری در حیطه های تخصصی مدیریت، اقتصاد و فناوری های نوین مالکیت فکری از زمینه های همکاری این دو نهاد به شمار می رود.

در این توافقنامه وزارت علوم متعهد به راه اندازی واحد مالکیت فکری در دانشگاه، پژوهشگاه ها و پارک ها و پیاده سازی و راهبری سامانه نان در حوزه مالکیت فکری و ایجاد ارتباطات بین سامانه با هماهنگی مرکز توسعه فناوری های راهبردی شده است. همچنین همکاری فنی در سیاستگذاری و تدوین استراتژی مالکیت فکری برای دانشگاه ها و پژوهشگاه، همکاری در جهت طراحی و پیاده سازی فرایند ساز و کار ارزش گذاری دارایی های فکری از تعهدات معاونت علمی به شمار می رود.

کد خبر 6090889 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • دهقانی: نظام مالکیت فکری کلید توسعه عادلانه فناوری است
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند