Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش پاکستان امروز از عملیات علیه عناصر تروریستی در ایالت بلوچستان واقع در جنوب غرب این کشور خبر داد و اعلام کرد: نیروی امنیتی طی درگیری با مهاجمان جدایی طلب، ۲ فرمانده آنان را کشتند.

به گزارش ایران اکونومیست از منابع رسمی پاکستان، عملیات ارتش این کشور روز سه‌شنبه در منطقه کوهپایه‌ای در حوالی شهرستان "نوشکی" صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی ارتش پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: درگیری نیروهای ارتش با مهاجمان پس از شناسایی مخفیگاه عناصر جدایی طلب منجر به تبادل سنگین آتش شد که درپی آن دو سرکرده ارشد جدایی طلبان وابسته به گروه غیرقانونی "ارتش آزادیخواه بلوچ" کشته شدند.

ارتش پاکستان اعلام کرد: تروریست‌های کشته شده در عملیات اخیر بمب‌گذاری علیه نیروهای سپاه مرزی در شهرستان "خاران" ایالت بلوچستان دست داشتند.

ششم اردیبهشت امسال درپی یک حمله انتحاری در شهر کراچی چهار نفر کشته شدند. ۳ نفر از قربانیان از اساتید چینی بودند که در دانشگاه کراچی فعالیت داشتند.

مسوولیت این اقدام تروریستی را شورشیان وابسته به گروه به اصطلاح ارتش آزادیخواه بلوچ برعهده گرفتند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: پاکستان ، اسلام آباد ، ارتش پاکستان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پاکستان اسلام آباد ارتش پاکستان ارتش پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان