Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی امینی را به‌عنوان رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی امینی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی امینی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شد
در متن حکم کاظم نظری به مهدی امینی آمده است: با عنایت به اهمیت امر ارزشیابی و نظارت بر هنر‌های نمایشی، به‌منظور ارتقای سطح کیفی آثار هنری در چارچوب ضوابط و قوانین و تسهیل و تسریع فرایند‌های مرتبط با صدور مجوز آثار نمایشی در کشور و همچنین نظر به تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنر‌های نمایشی منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در طول مدت همکاری با حضور مستمر و تشکیل جلسات تخصصی و بهره‌گیری از توان کارشناسی همکاران محترم شورا و نیرو‌های خلاق و متعهد در این مسیر کوشا و پیروز باشید.
همچنین در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شورای ارزشیابی و نظارت که روز سه‌شنبه 17 مردادماه در سالن کنفرانس دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد با حضور مدیرکل هنر‌های نمایشی، معاون اجرایی اداره کل هنر‌های نمایشی، مدیرعامل انجمن هنر‌های نمایشی و جمعی از اعضای شورای ارزشیابی و نظارت ومدیران اداره کل هنر‌های نمایشی برگزار شد، کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی در آیین معارفه رئیس جدید شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش اداره کل هنر‌های نمایشی از زحمات دلسوزانه وحید فخر موسوی، رئیس پیشین این شورا تقدیرکرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهدی امینی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنر های نمایشی مدیرکل هنر های نمایشی مهدی امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است