Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@08:20:21 GMT

کارگران در جبهه اقتصادی دشمن را ناامید کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۶۲۴۱

کارگران در جبهه اقتصادی دشمن را ناامید کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر سه‌شنبه در همایش جامعه بسیج کارگری در اردبیل اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی بهره‌گیری از توان نیروی انسانی ماهر همراه با خصیصه خستگی‌ناپذیری است که در جامعه کارگری کشور و استان اردبیل به راحتی می‌توان نمونه و مصداق‌های آن را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضرورت توجه به مبانی اقتصاد مقاومتی را در گذر از مشکلات و تحریم‌های ناجوانمردانه نظام غرب یادآور شد و تصریح کرد: ما همچنان چشم به همت و تلاش کارگران و جهاد مقدس آنها دوخته‌ایم تا در عرصه تولید و فناوری‌های جدید بتوانیم کشور را بی‌نیاز کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اصل مسئولیت بسیج را مردم‌داری و مردم‌یاری توصیف کرد و گفت: در همه حوزه‌ها مشارکت و همراهی مردم می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را از فراز و نشیب‌ها و تهدیدهای مختلف به سمت موفقیت و کسب پیروزی‌های بیشتر سوق دهد.

محمدی اصل عضویت ۱۱۳ هزار جامعه کارگری استان اردبیل را در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی به عنوان بسیج کارگری یادآور شد و افزود: در سایه تلاش و مجاهدت کارگران است که اقتصاد کشور در مسیر عزت و توان بیشتر حرکت کرده و ما به راحتی می‌توانیم از پس این همه مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی برآییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگر در گذر از این شرایط سخت تحریمی و نقشه شوم دشمنان به تولید داخلی با تکیه بر توان نیروی انسانی بومی و ماهر نیاز دارد تا ما بتوانیم بهترین شرایط را در مسیر توسعه رقم بزنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در این همایش اضافه کرد: ۷۰ درصد جامعه کارگری استان اردبیل تحت پوشش بسیج کارگری است و این مشارکت بالا نشان از عزم جامعه کارگری در شکستن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی در مسیر ناهموار اقتصادی دارد.

بهروز رحیم‌زاده نقشه راه اصلی را توجه به توان بالای جامعه کارگری و حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان اعلام کرد و ادامه داد: ۱۱۳ هزار جامعه کارگری استان اردبیل در بیش از ۱۲۲ واحد تولیدی تحت پوشش خدمات بسیج قرار گرفته و هم اکنون در جبهه تولید مشارکتی گسترده دارند.

کد خبر 5508845

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگران اقتصاد مقاومتی اردبیل تحریم اقتصادی ایران جمهوری اسلامی ایران نیروی انسانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل استکبار جهانی توطئه ها بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد کرمانشاه امام خمینی ره خطبه های نماز جمعه آمار کرونا دهه کرامت ویروس کرونا اجتماع سلام فرمانده ساختمان متروپل تغییر ساعت کاری نماهنگ سلام فرمانده مراسم ارتحال امام خمینی ره استان اردبیل جامعه کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود

 حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از اقشار جامعه کار و کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر با بیان اینکه جایگاه قشر کارگری برای همه پذیرفته شده است، گفت: در نگاه اعتقادی و اجتماعی، جایگاه کارگری اولویت دارد؛ زیرا جریان کارگری بسیاری از تغییرات، تحولات و پیشرفت‌های کشور را رقم می‌زند.

وی سهم جامعه کارگری در پیشرفت کشور را قابل توجه دانست و بیان کرد: با توجه به جایگاه کار و کارگر در جامعه، این قشر باید از لحاظ جسمی و روحی در حفاظت و حراست قرار گیرد و برای این موضوع تدابیری اندیشیده شود.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: برای تأمین سلامت و رفاه جسمی کارگران در کشور، کار‌های خوبی انجام شده است؛ اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و بخشی از این امر، مربوط به خود کارگران است؛  زیرا آموزش‌های لازم ارائه شده و کارگران باید رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه کارگران نیاز به امید، انگیزه و پشتیبانی دارند تا به لحاظ روحی و روانی به آسایش برسند، افزود: پیشگیری و درمان بیماری‌ها، تأمین مالی و زندگی پس از بازنشستگی از موضوعات مهم جامعه کارگری است که باید به آن ها توجه کرد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مباحث فرهنگی و معنوی باید حتی در بخش‌های کوچک کارگری نیز جدی گرفته شود، گفت: این فعالیت‌ها باید با نظارت نهاد‌های بالادستی جامعه کار و کارگر انجام شود و همچنین مسئولان باید حقوق کارگر و کارفرما را در کنار هم مورد توجه قرار دهند تا در سلامت، صلابت و با امید و انگیزه بتوانند به کشور خدمت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند