Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «ابراهیم شکیبا» عصر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه همچنین افزود: حدود ۸ تا ۱۰ درصد افراد در جامعه به دیابت مبتلا هستند و با آموزش و رعایت رژیم غذایی سالم این بیماری قابل کنترل و درمان است، اما شایع ترین علت کوری و قطع عضو و نارسایی کلیه در جهان بیماری دیابت است و این در حالی است که دیابت نوع ۲ با یک آموزش ساده کاملا قابل پیشگیری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ارتقاء و پیشرفت بهداشت و سلامت جامعه با همراهی و همکاری همه ارگانها، ادارات، سمن ها و خیرین میسر خواهد شد و افرادی که در حوزه بهداشت سرمایه گذاری می کنند، سلامت مردم را ضمانت می نمایند.

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه در ادامه گفت: در شرایط عادی توجه و حمایت خاصی از  بخش بهداشت صورت نمی گیرد، این در حالی است که با صرف هزینه های بسیار کم در قالب ارایه آموزش های لازم و موثر در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف و اجرای سایر برنامه های مرتبط در حوزه بهداشت در راستای افزایش شاخص های بهداشتی جامعه، به راحتی می توان از صرف هزینه های هنگفت درمان بیماری ها جلوگیری کرد.

وی از تلاش نیروهای تلاشگر و فعال بهداشتی که نه تنها در شرایط سخت و بحرانی کرونا بلکه برای حفظ سلامت مردم و ارتقاء شاخص های بهداشتی جامعه همواره با تمام توان پای کار بوده و هستند، قدردانی کرد و گفت: اینجاست که ارزش کار بهداشت و نیروهای بهداشتی مشخص می شود و در بحث ارتقاء بهداشت، نیازمند مشارکت همگانی و بین بخشی هستیم.

شکیبا اضافه کرد: نیروهای پر تلاش بهداشتی با ارائه خدمات و آموزش های لازم به مردم نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت مردم برعهده دارند که کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه از تلاش های دکتر طلوعی که در حوزه های مختلف درمانی، آموزشی و بهداشتی بسیار فعال و پر تلاش بودند و خدمات قابل توجهی را در این حوزه ها داشتند، سپاسگزاری کرد و گفت: از دکتر نادری نیز که این مسئولیت را پذیرفتند تشکر می نمایم، امیدوارم بتوانند در مسیر پیش رو همچون گذشته به خوبی عمل نمایند.

شکیبا افزود: با توجه به کاهش موارد ابتلا به کرونا که به دلیل تلاش بی وقفه نیروهای بهداشتی و درمانی و همکاری همه ارگان ها در استان در واکسیناسیون ،شاهد آن هستیم، هم اکنون باید انرژی را صرف بخش های دیگر نماییم و بهداشت و آموزش بهداشت و بیماری های غیر واگیر همچون گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به جمعیت کلان شهر کرمانشاه تمام تلاش ما بر این است که یک مرکز بهداشت دیگر جهت ارائه خدمات مطلوب بهداشتی به مردم در شهر کرمانشاه راه اندازی گردد.

مجاهدت کادر بهداشت در مبارزه با بیماری کرونا در تاریخ ثبت خواهد شد

فرماندار کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم گفت: خاطرات مجاهدت و مبارزه کادر درمان با بیماری منحوس کرونا برای نسل‌های آینده در تاریخ ثبت خواهد شد و همانطور که اکنون از رزمندگان اسلام در زمان جنگ تحمیلی یاد می‌کنیم، آیندگان نیز از این عزیزان به خوبی یاد خواهند کرد.

«فضل الله رنجبر» افزود: بدون اغراق این جمع بسیار جمع ارزشمندی است، من از نزدیک شاهد تلاش و مجاهدت کارکنان حوزه بهداشت بخصوص در اپیدمی کرونا و واکسیناسیون بوده ام که نهایت سپاس و قدردانی خود و اعضای شورای اداری را به یکایک شما عزیزان تقدیم می کنم.

فرماندار کرمانشاه خطاب به کادر درمان گفت: شما عزیزان در دوره پراز مشقت و التهاب کرونا با جانفشانی و فداکاری از جان همشهریان خود محافظت کردید که اینجانب نه به عنوان فرماندار بلکه به عنوان یک شهروند قدردان زحمات شما هستم.

وی اضافه کرد: در کنار کادر درمان، پرسنل حوزه بهداشت نیز در طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون خوش درخشیدند و بارها حضورشان را در کوچه و خیابان و بصورت منزل به منزل شاهد بودیم، بر غیرت و شرافت شما درود می فرستم.

رنجبر در ادامه گفت: برای دکتر طلوعی که حدود پنج سال به عنوان رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه عاشقانه کار کردند و همیشه شاهد فعالیت های ارزشمند ایشان بخصوص در طرح واکسیناسیون بودیم، آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری دارم.

وی افزود: دکتر نادری نیز کارنامه درخشانی در عرضه خدمتگزاری عرصه بهداشت و درمان در شهرستان اسلام آبادغرب داشته و آمده اند تا راه پرافتخار دکتر طلوعی را ادامه دهند که برای ایشان نیز آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: کار در شهرستان کرمانشاه با دیگر شهرستان‌های استان بسیار متفاوت و مشکل است، زیرا ۵۷ درصد جمعیت استان در شهر کرمانشاه وجود دارد و پنج شهر و پنج بخش را تحت پوشش دارد.

وی اظهار داشت: ما همیشه از مدیران خدمتگزار حمایت می کنیم و از ریاست و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخواست می کنیم، نهایت حمایت همه جانبه خود را از حوزه بهداشت که سلامت جامعه در دستان آنان قرار دارد، بکار گیرند.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر «علیرضا طلوعی» قدردانی شد و دکتر «محمدرضا نادری» به عنوان رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه منصوب گردید.

برچسب‌ها ویروس کرونا بیماری قلبی کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مراسم تودیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری قلبی کووید 19 ویروس کرونا بیماری قلبی کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مراسم تودیع شهرستان کرمانشاه حوزه بهداشت مرکز بهداشت بیماری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پزشکان می‌گویند آسانسورسواری عمر را کوتاه می‌کند؛ جایگزین استفاده از راه‌پله!
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است