Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین دعائی «سرپرست موسسه اطلاعات و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی» را تسلیت گفت.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعائی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترم و جامعه فرهنگی و رسانه‌ای کشور تسلیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور وفادارانه ایشان در کنار امام راحل(ره) و در طول دوران مبارزات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار سال‌ها خدمت صادقانه به نظام اسلامی که با جلوه‌های ویژه اخلاق، تدین، تواضع و ساده‌زیستی همراه بود، در خاطر مردم شریف خواهد ماند.
از خداوند متعال علو درجات ایشان و صبر و اجر برای خانواده محترم، بازماندگان و دوست‌داران، خواستارم.

احمد واعظی
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین دفتر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) گفت: همچنین ضرورت دارد تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در تمامی مدارس در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام احمد محمودی، اعتراضات دانشجویی در آمریکا را انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی دانست وافزود: ۱۰ سال قبل رهبرمعظم انقلاب به جوانان غربی منشأ شعار‌های امروز جوانان آمریکایی علیه رژیم غاصب و تحولات دانشگاهی در آمریکا است.

خطیب جمعه اصفهان با گرامیداشت مقام معلم، شغل معلمی را سرچشمه گرفته از جایگاه خداوند در مقابل انسان دانست وافزود: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند جایگاه معلم بسیار ارزشمند است و بر موضوع پرورش و تربیت از جمله مهم‌ترین وظایف دستگاه آموزش و پرورش تاکید دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی با در پیش بودن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: امام صادق در دوران بسیار حساسی و حکومت بنی امیه و حکومت عباسیان ظالم جامعه اسلامی را مدیریت کردند و در مواجه با موضوعات انحرافی به گونه‌ای با جهاد تبیین عمل کردند که امروز شاهدیم از ایشان به‌عنوان مؤسس حزب شیعه نام برده می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: اگر انسان به تقوای الهی توجه نکند دچار خسران شده و سرمایه انسانیت و معنویت که امنیت الهی است را از دست می‌دهد، ضرورت دارد با کسب تقوای الهی از ویژگی‌های منفی دوری کنیم، امیدواریم خداوند همه ما را ملبس به لباس تقوا بفرماید.

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی