Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به مقام قهرمانی لیگ دسته اول رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پایانی لیگ آزادگان با رقابت نزدیک و داغ تیم‌های ملوان بندرانزلی و مس کرمان برای قهرمانی همراه بود که در نهایت این عنوان به شاگردان مازیار زارع (با ۷۱ امتیاز) رسید و آن‌ها در کنار هوادارانشان جشن قهرمانی را برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته سی و چهارم لیگ یک، ملوان بندرانزلی در خانه به مصاف ویستاتوربین رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. مس کرمان نیز که پیش از بازهای این هفته با یک امتیاز کمتر (۶۷) در ده دوم قرار داشت برای رسیدن به قهرمانی امیدوار به امتیاز گیری ویستاتوربین بود اما این اتفاق نیفتاد تا شاگردان فرزاد حسین‌خانی با وجود برتری ۲ بر صفر مقابل خیبر خرم آباد، به عنوان تیم دوم فصل ۰۱-۱۴۰۰ راهی لیگ برتر شود.

ویستا توربین نیز با قبول شکست در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران، به عنوان سومین سقوط کننده در کنار شاهین بوشهر و ماشین سازی به لیگ دسته دوم برگشت.

در ادامه جدول لیگ آزادگان را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 580365

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی تیم فوتبال ملوان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی صعود ملوان و مس کرمان به لیگ برتر فوتبال مازیار زارع لیگ دسته یک فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ملوان بندرانزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی