Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@09:38:33 GMT

شکست تلخ خیبر خرم آباد از مس کرمان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۷۲۷۴

شکست تلخ خیبر خرم آباد از مس کرمان

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در یک بازی خانگی با مس کرمان نتیجه را به تیم مهمان واگذار کرد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛   تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته پایانی و سی و چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف تیم مس کرمان رفت که این دیدار را با نتیجه دو_صفر به تیم مهمان واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس کرمان   با گل‌های عارف زینلی و میثم آقایی در دقیقه ۹۴ برنده این بازی شد تا شاگردان فراز کمالوند  از راهیابی به لیگ برتر فوتبال ایران باز بمانند.

 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مس کرمان خیبر خرم آباد لیگ فوتبال مس کرمان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه