Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی مهدوی‌کیا پس از حذف تیمش از رقابت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا افزود: تجربه خوبی بود و از بابت اینکه تیم ما در این تورنمنت محک خورد، خوشحالم.

وی ادامه داد: در بازی برابر ازبکستان، هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و رقابت زیبایی را به نمایش گذاشتند. اگر از موقعیت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده می‌کردیم، برنده این بازی ما بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: ما با تیم جوانی به این مسابقات آمدیم و تاوان آن را هم دادیم، هدف ما رفتن به المپیک است و از اینکه تجربه خوبی را در این مسابقات کسب کردیم، خوشحالم. 

مهدوی‌کیا در واکنش به عملکرد تیمش در این رقابت‌ها افزود: فوتبال خوبی بازی کردیم و فقط در گل زدن ناموفق بودیم.تیم ما دو مشکل بزرگ دارد، اول اینکه در بعد مشکل بدنی نیازمند کار بیشتر هستیم و دوم اینکه باید در گلزنی عملکرد بهتری داشته باشیم. 

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در خصوص تیم‌های همگروه ایران گفت: ازبکستان را تیم جوانی دیدم که فوتبال را خوب بازی می‌کرد، قطر باتجربه‌ بود و به نظرم ترکمنستان هم خوش شانس بود که موفق شد از این گروه صعود کند. 

گفتنی است شاگردان مهدوی‌کیا که در بازی اول به تساوی یک بر یک برابر قطر رضایت داده و در دیدار دوم شکستی ناباورانه مقابل ترکمنستان را تجربه کرده بودند (۲ بر یک) ، امشب در شرایطی به مصاف میزبان این رقابت‌ها رفتند که فقط در صورت خلق یک شگفتی، فرصت حضور در مرحله بعدی را پیدا می‌کردند. با نتایج به دست آمده در آخرین بازی‌های مرحله گروهی، شاگردان مهدوی‌کیا دو امتیازی شدند و با توجه به تساوی ۲ بر ۲ قطر و ترکمنستان، تیم امید ایران در رتبه سوم ایستاد و نتوانست به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. در این گروه ازبکستان با هفت امتیاز و به عنوان تیم اول گروهی راهی مرحله بعد شد و ترکمنستان با ۴ امتیاز و ایستادن در جایگاه دوم جواز صعود را دریافت کرد. تیم امید قطر نیز با ۲ امتیاز در رده‌ چهارم ایستاد.

برچسب‌ها فوتبال مهدی مهدوی کیا تیم امید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مهدی مهدوی کیا تیم امید فوتبال مهدی مهدوی کیا تیم امید مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!