Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا داوودیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت چهار بامداد امروز، تصادف بین یک سواری پارس و یک نفر شتر رخ داد که راننده خودروی سواری در صحنه حادثه جان باخت.

وی اظهار داشت: این حادثه در کیلومتر ۳۵ دامغان-معلمان و حوالی روستای فرات رخ داد که پس از اعلام حادثه، عوامل هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس به صحنه حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوودیان ادامه داد: چهار مصدوم این حادثه پس از انجام اقدام‌های اولیه برای ادامه روند درمان به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان تصریح کرد: در پی این حادثه راننده خودرو رهاسازی شد و شتر نیز به دلیل شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد. 

به گزارش ایرنا، عملیات فوق پس از گذشت ۲ سال، حوالی ساعت ۶ پایان یافت. 

حوادث جاده‌ای در مناطق کویری به ویژه در شرق استان سمنان باعث رخدادهای ناگوار و داغدارشدن خانواده‌ها می‌شود که در برخی موارد حیوانات حیات وحش یا اهلی به ویژه شترها آن را دامن می‌زنند.

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می‌شوند، یکی از پرترددترین راه‌های عبوری کشور است. براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام می‌شود و حوادث مختلفی نیز در آن روی می‌دهد.

برچسب‌ها حوادث رانندگی تردد جاده ای تصادفات جاده ای دامغان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی تردد جاده ای تصادفات جاده ای حوادث رانندگی تردد جاده ای تصادفات جاده ای دامغان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

فخاری مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: در ورودی روستای ارفعده محور سوادکوه یک دستگاه مینی بوس با ۱۰ نفر مصدوم واژگون شد.

او افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات ارفعده شهرستان سوادکوه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: این حادثه ۱۰ مصدوم داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، مصدومین حادثه توسط نیرو‌های هلال‌ احمر و اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز