Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی حیدری در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه صنایع تبدیلی در جلوگیری از خام‌فروشی، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی موثر است و باید محصولات تولیدی استان برندسازی شود.

برنامه‌ای در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در چهارمحال و بختیاری تدوین شود، کسب و کار‌های نوپا در این حوزه با اقداماتی نظیر پرداخت تسهیلات مورد حمایت قرار بگیرد، مقام معظم رهبری نیز در شعار سال این مسئله را مورد توجه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع موانع اجرای پروژه‌های عمرانی ورود پیدا کنند، فعال شدن ساخت مسکن، می‌تواند اشتغال بالایی ایجاد کند.

پایه ایجاد اشتغال آب است و اعتبارات خوبی برای تامین آب پایدار از طریق سد‌های نیمه‌تمام مانند سد باباحیدر، بیدکان و ... در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.

حیدری می‌گوید: در سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری، اعتبارات خوبی در زمینه‌های مختلف به استان اختصاص پیدا می‌کند که به‌صورت نقدی پرداخت می‌شود؛ حدود ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی نیز برای استان مصوب شده است.

باید برای جذب و هزینه‌کرد اعتبارات اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری در سفر ریاست جمهوری، برنامه عملیاتی داشته باشیم.

بانک‌های عامل می‌توانند در مناطق محروم به بحث سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی ورود پیدا کنند، اکنون با بستن تفاهم‌نامه، یکی از بانک‌های عامل به تکمیل پروژه محور فرخشهر- شهرکرد - شلمزار به کارون ۴ ورود پیدا کرده است، اعتبار مورد نیاز برای سایر پروژه‌های عمرانی را می‌توان از این طریق پیگیری کرد.

هر بندی دارای یک تبصره است، می‌توان با استناد به بند‌های قانونی برای حل مشکلات گام برداشت، حل برخی مشکلات با برگزاری یک نشست هماهنگی قابل حل است.

دستگاه‌های اجرایی فرآیند صدور مجوز را تسهیل کنند، باید بروکراسی اداری کاهش پیدا کند و مدیران در این حوزه هم‌افزایی داشته باشند و با روحیه جهادی کار مردم روان‌سازی شود.

دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف هستند به‌صورت رایگان زیرساخت لازم را تا درب واحد تولیدی بیاورند.

باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان شناسایی شود، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به سراغ سرمایه‌گذاران بروند، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی می‌تواند در این حوزه موثر باشد و مصوبات این شورا عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید

ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری

توسعه صادرات غیرنفتی در چهارمحال و بختیاری در اولویت قرار بگیرد، ظرفیت‌های خوبی در حوزه صادرات لوازم خانگی، سیمان، فولاد، خوراک آبزیان، محصولات کشاورزی، فرش و .. در استان وجود دارد.

باید اختلافات بین دستگاه‌های اجرایی کاهش پیدا کند، امروز بازار فروش و تامین مواد اولیه از مشکلات اصلی واحد‌های تولیدی استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال و سرمایه گذاری محصولات تولیدی حمایت از شرکت های دانش بنیان چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • نقش محوری کارگران در تحقق شعار سال
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری