Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان در تماس با مدیریت باشگاه و با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکـان کمک به تیم فوتبال و دغدغـه هـواداران، انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سـوم قـرارداد صراحتاً اعلام کرد.

در همین راستا باشگاه سپاهان اطلاعیه‌ای را به شرح زیر اعلام کرد:

"همانگونه که هواداران پرشور، ارزنده و فیهم طلایی‌دل و مردم خونگرم اصفهان شاهد و ناظر بودند حفظ ثبات و آرامش در حوزه ورزش به ویژه فوتبال اصفهان همواره از اولویت‌های اجرایی باشگاه بوده و از همین با اتخاذ تدابیر ویژه، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی‌ها آینده خود را در حمایت از سرمایه‌های ارزشمند سپاهان استوار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا انعقاد قرارداد سه ساله و شروع همکاری با آقای محرم نویدکیا در دستور کار قرار گرفت و به اذعان اهالی منصف فوتبال، حمایت‌های بی دریغی از سوی ارکان باشگاه به منظور حصول نتایج بلند مدت، مطلوب و در شان نام سپاهان انجام پذیرفت.

از آنجایی که کما فی سابق برنامه‌ریزی برای فصل آینده از چند ماه گذشته در دستور کار قرار داشت. جلسات متعددی با این عنوان تشکیل و خروجی جلسات مورد پیگیری مداوم قرار گرفت. لیکن محرم نویدکیا طی تماس با مدیریت باشگاه و با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکان کمک به تیم فوتبال و دغدغه هواداران انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سوم قرارداد صراحتاً اعلام کرد.

با عنایت به اینکه همه سپاهانی‌های اصیل به حسن نیت دلسوزانه نویدکیا باور دارند، ضمن سپاس فراوان از زحمات طاقت‌فرسای امروز و دیروز این وفادار طلایی، باشگاه سپاهان به درخواست او احترام گذاشته و اعلام می‌کند اگر چه این قرارداد متوقف می‌شود ولی سپاهان همواره افتخار آفرینی‌های او را فراموش نکرده و در ادامه مسیر پر فراز و نشیب آینده، بر همکاری و همفکری فنی ایشان تاکید دارد.

شایان ذکر است برنامه‌ریزی جهت انتخاب و معرفی گزینه‌های سرمربیگری سپاهان، به سرعت در حال انجام و در فرصت مناسب به اطلاع همگان خواهد رسید. "

کد خبر 681832 برچسب‌ها خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان

اجلاس دو روزه اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان با صدور بیانیه و تصویب توافقنامه‌ای از سوی نمایندگان بیش از ۲۰ کشور حاضر در این اجلاس به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در پایان این اجلاس از تابلو نقاشی هنرمند اصفهانی استاد رضا بدرالسماء رونمایی کرد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیاAsia Cooperation Dialogueبا هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیاACDهستند.

کد خبر 749517

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان