Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:53:22 GMT

کشف ۱۸ تُن برنج احتکار شده در شهرستان لاهیجان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۸۲۳۷

کشف ۱۸ تُن برنج احتکار شده در شهرستان لاهیجان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه احتکار کالا و ارزاق عمومی و عدم ارائه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار داشت: پلیس با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی در ادامه به شناسایی انبار احتکار برنج در یکی از روستاهای لاهیجان با اقدامات فنی و نامحسوس پلیس این شهرستان اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۸ تن برنج احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش برنج کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی تصریح کرد: در این خصوص متهم ۴۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

سردار ملکی احتکار و قاچاق کالا و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور قلمداد کرد و افزود: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.

کد خبر 5509037

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی گیلان عزیزالله ملکی احتکار برنج بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد کرمانشاه امام خمینی ره آمار کرونا خطبه های نماز جمعه دهه کرامت ویروس کرونا ساختمان متروپل اجتماع سلام فرمانده تغییر ساعت کاری اردبیل مراسم ارتحال امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب

سردار علی، ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه در گفتگو با خبرنگاران با موضوع ارتقای ایمنی خودرو‌ها افزود: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که شخص استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند البته در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شده است.

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

سردار، ولی پور گودرزی این را هم گفت که همکارانم طی چند روز گذشته در تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو‌ها و محتویات آن نقش داشتند، شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه، ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو دزدی، کشف و ضبط شد.

سردار، ولی پور گودرزی یادآور شد: این طرح‌های پلیس به صورت مستمر و هفتگی با موضوعات مختلف در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز