Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساختمان حج و زیارت یزد در محل بلوار دانشجو و با نمایی شبیه به کعبه قرار دارد و در طول یک دهه قبل به مردم ارائه خدمات می‌کرده است.

دو روز قبل در برخی شبکه‌های اجتماعی تصاویری از این ساختمان منتشر شد که در قسمت کتیبه آن اشتباه فاحشی صورت گرفته و جمله (خادم الحرمین الشریفین) در آن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این تصویر و با توجه به سابقه‌دار بودن این اتفاق سبب شد که خبرنگار تسنیم در یزد با مراجعه حضوری به ساختمان حج و زیارت این موضوع را پیگیری کند.

نکته قابل توجه این است که مشابه چنین اتفاقی در حدود سال 1392 رخ داده بود و رخ دادن مجدد آن بسیار عجیب به نظر می‌رسید؛ موضوعی که با بررسی خبرنگار تسنیم کذب بودن آن مشخص شد و کتیبه فعلی مزین به آیاتی از قرآن کریم و به ویژه آیات سوره مبارکه فیل است.

با این وجود پیگیری از مدیر روابط عمومی حج و زیارت یزد هم ادامه پیدا کرد و وی هم این موضوع را مربوط به سال 92 دانست که بلافاصله هم اصلاح شد.

به نظر می‌رسد شیطنت‌های فضای مجازی سبب شده که برخی مدیران صفحات در شبکه‌های مختلف اجتماعی بدون توجه به اصل موضوع و تحقیق در رابطه با صحت آن برای جذب بازدید بیشتر اقدام به انتشار این تصویر کرده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1143419 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مازندران در این اجتماع، مشکلات معیشتی، درمان، مسکن و نبود امنیت شغلی را عمده معضلات جامعه کار و کارگری نام برد و خواستار عدالت اجتماعی برای قشر شریف کارگران شد.

دریابیگی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران کشور مبنی بر تجدید نظر مسئولان در تعیین حقوق مناسب کارگران و بازنشستگان گفت متاسفانه حقوق فعلی کارگران و بازنشستگان خرج و هزینه پانزده روز یک ماه این قشر شریف را کفایت نمی‌کند.

ساداتی رئیس کانون کارگران ساختمانی مازندران با اشاره به ضرورت ارتقای مهارتی کارگران در مراکز فنی و حرفه‌ای اظهار داشت در مازندران ۷۵ هزار کارگر ساختمانی شناسایی شده وجود دارد که ۴۲ هزار نفر آنها تحت پوشش بیمه ساختمانی هستند و ۳۳ هزار نفر فاقد بیمه در نوبت بیمه شدن قرار دارند.

فلاح مدیرکل تامین اجتماعی مازندران، ارائه خدمات مناسب به کارگران و بازنشستگان را وظیفه سازمانی تامین اجتماعی به بیمه شدگان نام برد و یادآور شد در مازندران دو میلیون و ۳۰هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی افزود در مازندران بالغ بر۱۰۰ هزار واحد کارفرمایی فعال وجود دارد که ارائه خدمات غیر حضوری از اقدامات حمایتی سازمان تامین اجتماعی به کارفرمایان است و از خرداد ماه امسال همه امورات تامین اجتماعی در حوزه بیمه کارگران کاملا هوشمند و غیرحضوری خواهد شد.

لازم به یادآوری است، قرائت قطعنامه و تجدید میثاق کارگران با شهدا و امام راحل و تجدید بیعت با رهبری بخش پایانی مراسم بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر در استان مازندران بوده است.

دیگر خبرها

  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • دیگر بهانه‌ای برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • ماجرای «نفرین فرعون» چگونه بر سر زبان‌ها افتاد؟
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم