Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@16:58:41 GMT

۵.۸ میلیون نفر پشت نوبت اعزام عمره

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۹۰۴۲

معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر پشت نوبت اعزام عمره هستند، گفت: پیگیری و رایزنی های لازم برای برگزاری مجدد اعزام به عمره در دستور کار قرار دارد. ناطقان: اکبر رضایی در خصوص اعزام‌های عمره مفرده گفت: با توجه به تقاضایی که برای تشرف به عمره وجود دارد سعی می‌کنیم با رایزنی‌هایی که انجام می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به برقراری مجدد اعزام‌های عمره مفرده اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، دلیل توقف اعزام‌های عمره نبود ارتباط دیپلماتیک با عربستان است که امیدواریم با شرایطی که اخیراً پیش آمده سفارت یا کنسولی ما در جده یا ریاض مستقر شود و پس از آن بلافاصله آمادگی داریم عمره را راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار متقاضی پشت نوبت اعزام به عمره هستند، اظهار داشت: این افراد در سالهای گذشته فیش عمره را خریداری کردند و چندین سال است در انتظار تشرف به سر می‌برند.

وی افزود: متقاضیان پیگیر اعزام‌های خود هستند و ما نیز این موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

معاون سازمان حج و زیارت در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما برای برقراری عمره چیست؟ تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش رو امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این موض منبع: مهر برچسب ها: نوبت ، اعزام ، حج عمره

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نوبت اعزام حج عمره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره

سعید کریمی خو مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : بر اساس اعلام سازمان حج، افرادی که در مرحله پیش زودتر مبلغ اعلام شده را واریز کرده بودند بر اساس اولویت به حج عمره مشرف خواهد شد.

وی افزود: در مرحله پیش که سهمیه مشخص شده برای اعزام به عمره اقدام کردند به دلیل وجود اختلافات سفر‌های عمره کنسل شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده با کشور عربستان، تا پایان ماه شوال اعزام حج عمره انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ۲ کاروان متشکل از یک کاروان اهل سنت و یک کاروان تشیع از استان کرمانشاه به حج عمره مشرف می‌شوند.

کریمی خو ادامه داد: ظرفیت هر کاروان ۸۵ نفر در نظر گرفته شده که مجموع سهمیه اختصاص داده شده به استان کرمانشاه ۱۷۰ زائر مشخص شده.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی فرودگاه شهید اشرفی استان کرمانشاه، اعزام‌ها از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد گرفت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی