Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@21:31:29 GMT

زلزله در سپاهان/ ساکت و نویدکیا با هم می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۹۳۹۷

زلزله در سپاهان/ ساکت و نویدکیا با هم می‌روند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محرم نویدکیا پس‌ از دوره دوساله حضور در سپاهان امروز صبح تصمیم گرفت از تیم محبوب خود جدا شود.

محرم نویدکیا در لیگ بیست و یکم روزهای پرفراز و نشیبی با سپاهان تجربه کرد و در نهایت با شکست مقابل فولاد رسیدن به رتبه نایب‌قهرمانی را هم از دست داد.

هرچند با این شرایط طلایی پوشان باید در اندیشه جذب سرمربی جدید برای فصل خود باشد اما این تمام ماجرای مربوط به سپاهانی‌ها نیست چرا که طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار ما رسیده گفته می‌شود محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه نیز در آستانه کناره گیری قرار گرفته که در این صورت جدایی همزمان مدیرعامل و سرمربی تیم بزرگ اصفهانی به منزله‌ی زلزله تغییرات در این باشگاه خواهد بود و حال باید منتظر بمانیم و ببینیم شرایط سپاهان در روزهای آینده به چه صورت رقم‌ خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هومن جعفری کد خبر: 1143441 برچسب‌ها محرم نویدکیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود

سرمربی مس رفسنجان گفت: می‌دانیم مسابقه فردا برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حس خوبی به شهر آبادان دارم و بازی فوق‌العاده مهمی پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم، باید بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و امتیازات کامل بازی را بگیریم. می‌دانیم این مسابقه برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند.

غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • تفال به حافظ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ المنه لله که در میکده باز است....