Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@07:01:35 GMT

توزیع گوشت گرم در میان نیازمندان دهاقانی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۹۴۹۴

توزیع گوشت گرم در میان نیازمندان دهاقانی

داریوش بهرامی گفت: به مناسبت دهه مبارک کرامت ۷۲۰ کیلوگرم گوشت گرم گوسفند به ارزش ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در میان نیازمندان شهرستان دهاقان توزیع شد.

به گفته او  این اقدام توسط جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان و با مشارکت مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و گروه جهادی و مرکز نیکوکاری ترنم ظهور انجام شد.

بهرامی با اشاره به این‌که حمایت از زندگی انسان‌ها از اهداف جمعیت هلال احمر است، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی هم نوعی از خدمت‌رسانی در کنار امداد رسانی در حوادث و عملیات‌های امداد و نجات است و در چارچوب تامین احترام انسان‌ها و حمایت از سلامت و زندگی افراد اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان در پایان با بیان این‌که توسعه برنامه‌های حمایتی همواره در مناسبت‌ها و ایام مختلف سال در محله‌ها و روستا‌های کم برخوردار انجام می‌شود، گفت: از خیرین محترم تقاضامندیم این جمعیت را در ارائه خدمات بیشتر یاری رسانند.

به گفته او  توزیع بسته‌های معیشتی هم نوعی از خدمت‌رسانی در کنار امداد رسانی در حوادث و عملیات‌های امداد و نجات است و در چارچوب تامین احترام انسان‌ها و حمایت از سلامت و زندگی افراد اجرا می‌شود.





رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان در پایان با بیان این‌که توسعه برنامه‌های حمایتی همواره در مناسبت‌ها و ایام مختلف سال در محله‌ها و روستا‌های کم برخوردار انجام می‌شود، گفت: از خیرین محترم تقاضامندیم این جمعیت را در ارائه خدمات بیشتر یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشت گرم جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران