Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر حسین رنجبران روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر، اعلام کرد: در زمان حاضر ۴۰ هزار موسسه تشخیصی و درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت است که پرداخت به موقع مطالبه‌ها سبب ایجاد انگیزه بیشتر آنها برای خدمت رسانی به مردم می‌شود.

وی افزود: امسال همه بدهی‌های سنواتی بیمه سلامت به موسسه‌های طرف قرارداد که تا پنج سال گذشته را شامل می شد، پرداخت شد و امروز این سازمان به سطحی رسیده است که هیچ پرونده مطالبات مانده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبران اعلام کرد: مطالبه‌های سال‌های ۹۶، ۹۷و ۹۸ در مجموع به ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان می‌رسید که همگی پرداخت شد.

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز مطالبات همه موسسه‌هایی که  اسناد خود را ارائه کرده‌اند، پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بیمه رایگان سه دهک پایین جامعه از اقدامات شایسته توجه این سازمان است که در قالب آن پنج میلیون ۴۰۰ هزار نفر بدون پرداخت حق بیمه زیر پوشش حمایتی بیمه سلامت قرار گرفتند.

رنجبران اظهار کرد: پس از این اقدام ارائه خدمات به بیمه شده‌ها از اهمت بالایی برخوردار است که اقدامات خوبی در گسترش چتر حمایتی بیمه سلامت انجام شده است.

وی افزود: سهم بیمه سلامت در برای درمان بیماران بستری ۹۰ درصد است که افزایش آن به ۹۵ درصد در دستور کار قرار گرفته است .

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران اضافه کرد: تحت پوشش قرار دادن بیماری‌های صعب العلاج از اقدامات خوب بیمه سلامت است تا بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب این بیماران که جان آنها در معرض تهدید قرار دارد، رنجی غیر از بیماری نداشته باشند.

رنجبران گفت:خدمت رسانی به مادران باردار و تحت پوشش قرار گرفتن درمان ناباروری از دیگر اقداماتی است که بیمه سلامت برای اجرای قانون جوانی جمعیت سرمایه‌گذاری کرده است.

وی اذعان کرد: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان برای این امر اختصاص پیدا کرد و امسال این اعتبار ۱۰ درصد افزایش داشته است که امیدواریم مورد استفاده بیمه شده‌ها قرار گیرد تا جمعیتی جوان و شاداب داشته باشیم.

رنجبران یادآور شد: در زمان حاضر نزدیک به  ۴۷ میلیون و ۴۰۰ نفر زیر پوشش بیمه سلامت ایران قرار دارند.

 معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران در ادامه با تجلیل از بیش از هشت سال خدمت دکتر پرویز رمضانی مدیرکل سایق بیمه سلامت استان بوشهر گفت: داراب بارگاهی مدیرکل جدید بیمه سلامت این استان  زاده بوشهر است و در مجموعه بیمه سلامت این استان مراحل سربازی تا سرداری را گذرانده است و اشراف بسیار خوبی بر صنعت بیمه دارد که این ویژگی‌ها زمینه موفقیت او را فراهم کرده است.

برچسب‌ها بوشهر بیمه سلامت مراسم معارفه بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بیمه سلامت مراسم معارفه بوشهر بیمه سلامت مراسم معارفه بیمه درمان بیمه سلامت ایران بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال

محمدمهدی ناصحی ، با بیان اینکه طرح درمان کودکان کمتر از ۷ سال جزو مصوبات هیئت‌وزیران به حساب می‌آید، اظهار کرد: با توجه به بودجه‌ای که سالانه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بیمه‌ها تخصیص می‌یابد طرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال تصویب شده است.

وی با بیان اینکه درمان برای کودکان از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت:با توجه به شرایط جسمانی کودکان و نوزادان باید گفت توجه به سلامت آن ها از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید در کانون توجه قرار گیرد. باتوجه به ضرورت سلامت در کودکان و نوزادان، دولت موضوع درمان کودکان کمتر از ۷ سال را تصویب و ابلاغ کرده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره بودجه تخصیص یافته طرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال گفت: باتوجه به اینکه درمان کودکان کمتر از ۷ سال جزو ابلاغیه‌های دولت به حساب می‌آید بودجه این طرح تامین می‌شود. درمان کودکان کمتر از ۷ سال چندان طولانی نیست و نخستین سال اجرای این طرح را سپری می‌کنیم. پیش‌بینی اولیه طرح درمان کودکان کمتر از ۷ سال برای بستری این گروه سنی در تمام بیمه‌های پایه حدود ۳ هزار میلیارد تومان است.

ناصحی ادامه داد: با توجه به اضافه شدن درمان سرپایی به طرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال، اظهار نظر درباره بودجه مورد نیاز منوط به برآورد کامل نیازها و تقاضاها است. با توجه به اینکه هیئت‌وزیران، درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال را ابلاغ کرده اعتبار مورد نیاز این طرح تامین می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در حال حاضر، مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان برای بستری بیماران گروه سنی هدف، بخش‌های دولتی و مراکز درمانی وابسته به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی درنظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست