Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:47:39 GMT

استاندار یزد راهی محل حادثه قطار مشهد-یزدشد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۱۴۱۶

استاندار یزد راهی محل حادثه قطار مشهد-یزدشد

علی صالحی، مدیرکل روابط عمومی استاندار یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: بعد از اطلاع از وقوع حادثه خروج از ریل قطار مشهد- یزد، معاونین عمرانی و سیاسی امنیتی استاندار یزد به همراه تیم های واکنش سریع هلال احمر استان راهی محل حادثه شدند.

وی برگزاری نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران استان با حضور استاندار و مدیران مرتبط از دیگر اقدامات انجام شده برای مدیریت بحران پیش آمده بود که تصمیمات لازم تصویب و بلافاصله وارد فاز عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی استاندار یزد گفت: در جلسه ستاد مدیریت بحران استان، استاندار یزد نیروهای سپاه الغدیر را به همراه تجهیزات امدادی عازم محل حادثه کرد.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد:‌ استاندار یزد بعد از انجام یک سری هماهنگی‌های لازم دقایقی پیش شخصاً راهی محل حادثه قطار مشهد- یزد شد تا از نزدیک در جریان خدمت رسانی به مصدومان قرار گیرد.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: قطار مشهد یزد استان یزد مهران فاطمی طبس ستاد مدیریت بحران استاندار یزد محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد

به گزارش قدس خراسان، مصطفی نصیری ورگ اظهار کرد: این قطارهای فوق العاده به منظور تسهیل در سفر زائران حضرت رضا(ع) در تعطیلات پیش رو، از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ماه برقرار شده است.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: عرضه بلیت این قطارها نیز از امروز در سکوهای فروش اینترنتی و دفاتر فروش بلیت آژانس های مسافرتی آغاز شده و در مجموع در پنج روز ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این مسیر ریلی افزوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین