Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار کوهدشت از توقف عملیات ساخت بیمارستان رازی واقع در این شهر خبر داد و گفت: این پروژه مجوز شهرداری ندارد. - اخبار استانها -

کامیاب تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت، از توقف عملیات ساخت بیمارستان دوم این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ساختمان این پروژه بدون پروانه و غیرمجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مالکان اراضی و املاک واقع در محدوده شهر یا حریم آن مطابق ماده  55 و 100 قانون شهرداری باید قبل از هر عملیات عمرانی یا تفکیک اراضی نسبت به اخذ پروانه ساخت اقدام کنند.

‌بیمارستان رازی کوهدشت تا 2 سال آینده تکمیل می‌شود7 سال وعده؛ درد بی درمان بیمارستان رازی کوهدشت + فیلمبستری شدن وعده‌ها در بیمارستان رازی" کوهدشت"/ پروژه‌ای که به دست فراموشی سپرده شده است + تصاویر

شهردار کوهدشت با اشاره به حادثه ساختمان متروپل آبادان عنوان کرد: پیگیری‌های ما با دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت برای اخذ مجوز و تعطیل‌کردن کارگاه به نتیجه نرسیده‌است، در نتیجه ادامه عملیات ساخت این پروژه را برای پیشگیری از وقوع هر حادثه احتمالی متوقف کردیم.

انتهای پیام/ 644/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان رازی عملیات ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • ۳۹ درصد پروانه های کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی