Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:13:34 GMT

تا ساعاتی دیگر مسافران قطار مشهد به یزد خواهند رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۲۱۸۵

تا ساعاتی دیگر مسافران قطار مشهد به یزد خواهند رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: تمام مسافرانی که در حادثه هیچ گونه آسیبی ندیده اند، با ۱۰ اتوبوس در حال انتقال به یزد هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه از همان دقایق ابتدایی حادثه، جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار تشکیل و دستورات لازم ابلاغ شد، اظهار داشت: تاکنون چهار دستگاه تریلر و یک دستگاه گریدر برای تسطیح جاده دسترسی محل قطار حادثه دیده به ایستگاه قطار به محل اعزام شده و در حال امداد رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ دستگاه اتوبوس برای حمل مسافران سالم این قطار به محل اعزام شدند که خوشبختانه همه مسافران پس از پذیرایی، سوار اتوبوس‌های اعزامی شده و در حال عزیمت به یزد هستند.

رستگاری با اشاره به اینکه ظرف چند ساعت آینده تمامی مسافران سالم این قطار به یزد خواهند رسید، تصریح کرد: تمام تلاش همکاران این اداره کل در ابتدا تسریع امداد رسانی به مجروحان حادثه و در مرحله بعد عدم معطلی مسافران سالم و رفع نگرانی خانواده های آنها است که خوشبختانه با همکاری تمامی قسمت های این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان این اتفاق به وقوع پیوسته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد تصریح کرد: تمامی قسمتها و نیروهای این اداره کل در آماده باش کامل بوده تا در صورت نیاز به هرگونه کمک به محل حادثه اعزام شوند.

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • مسوولان وکارگزاران حج تا ساعاتی دیگر با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • مشهد میزبان هوای سالم؛ ۱۷ اردیبهشت
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • سلامت هوای کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج