Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بامیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری دستاورهای مهمی در حوزه‌های مختلف خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاش‌های نمایندگان مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری برای انجام این سفر در سال گذشته افزود: قرار است این استان به‌زودی میزبانی رییس‌جمهور باشد و سفرهای قبلی آیت‌الله رئیسی به سایر نقاط کشور، تحول‌های مطلوب در بخش‌های مختلف داشته و بارقه‌های اُمید را بین مردم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامیری تصریح کرد: مدیریت تنش و بحران آبی، توسعه بخش‌های مختلف استان به‌خصوص در بخش حوزه راه‌های ارتباطی، کشاورزی، گردشگری، آموزش، بهداشت و درمان، امور معیشتی و حوزه عمرانی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم و مسئولان از رییس‌جمهور به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از بسیاری از طرح‌های توسعه‌ای در استان با کمبود منابع مالی مواجه هستند که با برگزاری سفرهای رییس‌جمهور به استان‌ها این مشکلات رفع و تامین منابع مالی مورد نیاز تصویب خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نشست‌های مختلف نمایندگان مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری با رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت، مجموعه مشکلات، معضلات، خلأها، کمبودها و کاستی‌ها بررسی و ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و فرصت‌های توسعه‌ای استان به رییس‌جمهور، معاونان رییس‌جمهور ، وزارتخانه‌ها و مسئولان ملی ارائه شده است.

وی گفت: انتظارات مردم و مسوولان استان در نشست با وزیران مختلف به‌ویژه در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، نفت و انرژی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیرو مطرح، تبیین و تشریح شد که برای تحقق آن به توافق‌های مطلوبی رسیدیم.

بامیری تاکید کرد: با توجه به کمبود شدید منابع آب و مشکلات موجود این استان در دوره‌های مختلف، سفر رییس‌جمهور می‌تواند تحوق قابل‌توجهی در حوزه‌های انتخابیه چهارگانه و شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان را با رویکرد ارتقا و بهبود وضعیت موجود در بخش‌های مختلف و جبران سرانه‌های گوناگون داشته باشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و تعدادی از وزرا هیات دولت،پنجشنبه نوزدهم خردادماه به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری سفر استانی نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری سفر استانی نماینده مجلس شورای اسلامی چهارمحال وبختیاری سفر استانی نماینده مجلس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد