Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@21:58:24 GMT

برکناری یک مدیر فدراسیون فوتبال با استعلام منفی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۲۲۵۸

مهر نوشت: یکی از کارکنان سابق فدراسیون فوتبال با دریافت نامه قطعی رد صلاحیت در تاریخ ۲۵ اردیبهشت عملا از این مجموعه جدا شد.

این فرد که پیش از این هم سابقه رد صلاحیت در بخش های مختلف را داشته اینبار با دریافت چهارمین استعلام منفی عملا امکان حضور در هر باشگاه و یا فدراسیون ورزشی دیگری را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سابق یکی از دپارتمان های فدراسیون فوتبال پیش از این در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت شده بود. صلاحیت او سپس در انتخابات ریاست هیات فوتبال یکی از استان ها تایید نشد.

فرد مزبور با جدایی از فدراسیون فعالیت خودش را در یکی از باشگاه ها آغاز کرده بود که در این باشگاه هم سرنوشت بهتری پیدا نکرده و مجددا پاسخ استعلام منفی طی مدت دو ماه از آغاز دوره سرپرست به وی ابلاغ و مجبور به استعفا شد. وی بالاخره در بازگشت دوباره به فدراسیون فوتبال برای چهارمین بار نامه منفی استعلام را دریافت کرد تا از تاریخ ۲۵ اردیبهشت امکان ادامه حضور در این مجموعه را نداشته باشد.

نکته جالب این است که فرد مزبور پس از وصول استعلام منفی به فدراسیون، علیه برخی از مسئولان و مدیران اقدام به مصاحبه های آتشین و غیرمرتبطی کرده و مدعی شد به دلیل همین مصاحبه ها با وی قطع همکاری صورت گرفته است؛ در حالی که تاریخ نامه پاسخ استعلام که مرتبط با یکی از استان های شمالی کشور است ۲۵ اردیبهشت ماه و چند روز قبل از انجام این مصاحبه های آتشین بوده است.

به این عضو سابق فدراسیون فوتبال اعلام شد امکان ادامه حضور و همکاری با فدراسیون را ندارد که به همین دلیل اقدام به مصاحبه های آتشین کرد؛ آن هم در شرایطی که بر اساس قانون کلیه دسترسی های وی نیز در فدراسیون بسته شده و عملا پیش از اعلام رسمی به صورت محترمانه از او خواسته شد دیگر در فدراسیون حضور پیدا نکند.

باوجود اینکه فرد مورد اشاره مدعی شده اطلاعی از ابلاغ نامه های رد صلاحیت نداشته است، پیش از این بارها این موضوع به وی اعلام شده بود و این‌بار هم از سرنوشت نامه مورد اشاره و پاسخ منفی استعلام خودش به دلیل برخی اتفاقات مطلع بوده اما ترجیح می دهد وانمود کند به دلایل دیگری با فدراسیون فوتبال قطع همکاری کرده است.

به نظر می رسد چهارمین استعلام منفی به دوران حضور این فرد علاقمند به رسانه و مصاحبه در فوتبال پایان داده و وی پس از این نه در فدراسیون فوتبال بلکه در هیچ باشگاه و فدراسیون ورزشی دیگری نیز قادر به ادامه فعالیت نخواهد بود.

منبع: مهر

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی محمود دعایی طبس صندوق امانات بانک فدراسیون فوتبال استعلام منفی دپارتمان آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی محمود دعایی طبس صندوق امانات بانک فدراسیون فوتبال استعلام منفی رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • ببینید | علت باورنکردنی برکناری باسوادترین مدیر صدا و سیما به روایت رضا پورحسین
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد