Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفانی نسب مدیرعامل آب و فاصلاب استان مرکزی در حاشیه بازدید از تاسیسات تصفیه خانه‌ی آب ساوه مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

ضریب بهره مندی از شبکه آب بهداشتی در روستا‌های استان مرکزی در حال حاضر ۸۹ درصد است که با بهره برداری از طرح‌های آبرسانی این ظریب به بالای ۹۰ درصد ارتقا می‌یابد.

طرح‌های آبرسانی به روستا‌های استان در قالب ۶۷ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۳۸ میلیارد تومان در استان مرکزی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شناسایی ۳۰ روستای بالای ۳۰ خانوار که زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی نیستند و نیازمند اختصاص اعتبار از سوی فرمانداران و بخشداران هستند، می‌توان جمعیت تحت پوشش روستایی را به بالای ۹۵ درصد رساند.

بازدید از تاسیسات آبرسانی و تصفیه خانه‌های استان مرکزی در برخی از شهرستان‌ها، برنامه‌ی سفر یکروزه معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور به استان مرکزی است.

عرفانی نسب مدیرعامل آب و فاصلاب استان مرکزی به همراه معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور در سفر یک روزه به بازدید از تاسیسات آبرسانی و تصفیه خانه‌های استان پرداخته اند که بازدید از تاسیسات تصفیه خانه‌ی آب ساوه هم از جمله برنامه‌های این سفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان ساوه آب و فاضلاب استان مرکزی بازدید از تاسیسات استان مرکزی تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با اقدامات اصلاحی انجام شده از جمله بکار گیری فیلترهای سرامیکی، شاهد افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت تصفیه خانه‌های آب شماره یک و دو هستیم.

وی افزود: ظرفیت تصفیه خانه آب شماره یک از ۲۷۰ لیتر به حدود ۴۰۰ لیتر بر ثانیه و ظرفیت تصفیه خانه آب شماره دو از ظرفیت ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر بر ثانیه به ۲ هزار و ۹۰۰ لیتر در هر ثانیه افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت انجام اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته طی یک سال گذشته در حوزه آب و فاضلاب تاکید کرد.

نامداری گفت: با تمام توان درصدد تأمین آب شرب پایدار مشترکان به ویژه در زمان اوج مصرف هستیم، لیکن مدیریت و رعایت الگوهای مصرف جهت گذر از تابستان پیشِ رو امری مشهود و مورد تاکید است.

کد خبر 6096539

دیگر خبرها

  • روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان