Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها ـ فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدایی ترین دقایق اطلاع از حادثه قطار یزد به مشهد نیروی انتظامی پای کار امدادرسانی به حادثه دیدگان بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار ناصر فرشید با ابراز همدردی باحادثه دیدگان خروج قطار از ریل،اظهار داشت: پلیس با اعزام  تیم های فوریتی امدادی و امنیتی از شهرستان طبس، شهرستان های همجوار و مرکز استان نسبت به کمک و امداد رسانی به مصدومان حادثه شتافته و در خصوص تامین نظم و امنیت و حراست از اموال مسافران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان طبس در ابتدایی ترین دقایق اطلاع از حادثه خروج قطار مسافربری مشهد به یزد بلافاصله در محل  وقوع حادثه حاضر شدند و ضمن امدادرسانی محدوده این حادثه را جهت حضور نیروهای امدادی و تسهیل کار آنان قرق کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: شواهد اولیه حاکی از این بود که قطار مسافربری با یک خودروی سنگین مکانیکی برخورد کرده است که متأسفانه تعدادی از هموطنان ما مجروح و یا جان باخته اند.

تشریح جزئیات خروج قطار مشهد ـ یزد از سوی رستم قاسمی/ بیل مکانیکی در کنار ریل چه می‌کرد؟وزیر راه: علت سانحه قطار مشهد-یزد به‌زودی اعلام می‌شود86 مصدوم حادثه قطار مشهد - یزد به بیمارستان طبس منتقل شدند

وی با بیان این که خود شخصا در محل حادثه حضور داشته و بر روند خدمات رسانی پلیس به مصدومان نظارت دارد؛ افزود:  مصدومان حادثه با خودروهای امدادی به بیمارستان مصطفی خمینی شهرستان طبس اعزام شدند و علت حادثه پس از بررسی های کارشناسی دقیق اعلام خواهد شد.

سردارفرشید اعلام کرد : از تمام ظرفیت ماموران پلیس شهرستان های طبس و شهرستان های همجوار و مرکز استان جهت ارائه خدمات بهتر به حادثه دیدگان و تامین نظم وامنیت کامل در محل حادثه قطار مسافربری مشهد به یزد استفاده شده است.

انتهای پیام/250/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حادثه قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی گزارش مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر انحراف یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده روستای کوفی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای صمصامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مثنوی با اشاره به اینکه این حادثه جاده‌ای هیچ گونه مصدومی دربرنداشت، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی و ایمن سازی صحنه حادثه، اقدام به رهاسازی پنج فرد گرفتار در خودرو نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی