Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه سازش ابن پرونده اظهار کرد: دستگاه قضایی یک وظیفه قانونی در راستای اجرای احکام الهی برای برقراری نظم در جامعه دارد.
وی ادامه داد: قصاص حکم الهی و حق شرعی و قانونی اولیاء دم است که خداوند آن را برای جلوگیری از انتقام جویی برقرار نموده است ولی از طرف دیگر در آیات متعدد قرآن به سازش تاکید نموده و آن را بهتر از انتقام دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به موضوع قتل‌های انجام شده است، افزود: منشأ این سه قتل یک رفتار هیجانی بود که در سال ۱۳۶۴ بر اثر اختلاف ملکی صورت گرفت و با کینه توزی و دشمنی ادامه یافته و در سال‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۹ منجر به وقوع قتل‌های دیگری شد.
عتباتی اضافه کرد: اگر بنا باشد این کینه توزی‌ها ادامه پیدا کنند به طور حتم این انتقام جویی‌ها ادامه پیدا خواهد کرد و خانواده‌های بیشتری داغدار می‌شوند.
وی از خانواده‌های اولیاء دم که با بزرگواری خود در این امر خداپسندانه پیش قدم شده‌اند تقدیر و ابراز امیدواری کرد که این سازش خشنودی خداوند متعال و خیر و برکت برای خانواده‌های اولیای دم را داشته باشد.
به گزارش ایرنا  در ادامه این جلسه با وساطت مسوولان قضایی و ریش سفیدان و بزرگان، نزاع ۲ طایفه با سازش خاتمه پیدا کرد.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان غربی ارومیه قرآن قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی ارومیه دادگستری آذربایجان غربی ارومیه قرآن قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند