Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی روز چهارشنبه در دیدار با بزرگان و مشایخ استان تعز افزود: عربستان برای دریافت سامانه هایی که بتواند موشک های ما را هدف قرار دهد دست به دامن همه دنیا شد و حتی کارشان به جایی رسید که از رژیم صهیونیستی گدایی کردند.

وی اضافه کرد: ما امروز موشک هایی با بردهای بسیار بلند و دقت بسیار زیاد در اختیار داریم که فناوری های جدید آمریکایی نیز نتوانست با آن ها مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحوثی با بیان اینکه بخش صنایع نظامی ما از بهترین صنایع نظامی منطقه خواهد بود، گفت: تلاش های مداوم برای توسعه پدافند هوایی ادامه دارد و در سال های گذشته دیدیم که انواع مختلف هواپیماهای دشمن سرنگون شد.

وی بیان کرد: تلاش ها برای افزایش برد و قدرت و کارایی بیشتر پهپادهای یمنی و دستیابی به فناوری های پیشرفته  و جدیدتر ادامه دارد.

رهبر انصارالله یمن گفت: بکارگیری بیشترین حجم از موشک های بالستیک توسط ارتش یمن از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون نوعی خفت و خواری برای ائتلاف آمریکایی سعودی است.

الحوثی بیان کرد: سیاست آمریکایی -غربی درباره یمن و منطقه مبتنی بر هدف قراردادن همه آزادگان در راستای خدمت به دشمن صهیونیستی است.

وی افزود: آمریکا و غرب تلاش می کنند اوضاع را در منطقه به سود رژیم صهیونیستی پیش ببرند و مشکلات را از سر راه این رژیم تحت عنوان عادی سازی روابط بردارند.

الحوثی اضافه کرد: در این مرحله نباید غافل شویم زیرا در مرحله ای قرار داریم که باید بسیار هوشیار باشیم چون دشمن درحال آماده شدن در همه زمینه ها برای مرحله آینده است.

وی اظهار کرد: ما در شرایط بسیار مهمی هستیم زیرا دشمن تلاش می کند پیروزی هرچند کوچکی را به منظور دستیابی به برخی از اهداف خود کسب کند.

رهبر انصارالله یمن گفت: نمی توانیم درباره آزادی و استقلال کشور در هیچ شرایطی سازش کنیم و اولویت ما در این مرحله مقابله با تجاوز و تهدیدات نظامی دائمی دشمن است.

الحوثی با بیان اینکه دشمنان درحال جمع کردن امکانات و آماده شدن برای مرحله آینده هستند، اضافه کرد: دشمنان را شکست می دهیم و به آن ها اجازه نمی دهیم که به تجاوز و محاصره یمن ادامه دهند.

برچسب‌ها یمن جنبش انصارالله ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن جنبش انصارالله ایالات متحده آمریکا یمن جنبش انصارالله ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود

اسامه حمدان سخنگوی حماس اعلام کرد که عملیات کرم ابو سالم پیامی مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در گفتگو با تلویزیون العربی تاکید کرد که مقاومت از طریق عملیات امروز یکشنبه علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

اسامه حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد

این رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.

وی بیان کرد که مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است