Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: مدیریت‌های بحران خراسان جنوبی و یزد باید نسبت به شناسایی نقاط ضعف در حادثه مانند نبود راه دسترسی و پوشش ضعیف تلفن بررسی‌های لازم را انجام و برای رفع آن‌ها اقدام کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی عصر چهارشنبه در جلسه پیشگیری و هماهنگی فرماندهی ستاد بحران استان در طبس اظهار داشت: خوشبختانه به دلیل به موقع رسیدن تیم‌ها و یگان‌های امدادی استان‌های خراسان جنوبی؛ رضوی و یزد در محل حادثه هیچیک از فوت شدگان به دلیل ارائه دیر هنگام خدمات امدادی فوت نشده‌اند بلکه همه آن‌ها در زمان وقوع حادثه و یا به دلیل واژگون شدن واگن‌های قطار فوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در یزد محلی برای ارائه شکایات مسافران این قطار مشخص خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به وجود معادن در این منطقه مدیریت بحران خراسان جنوبی باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای زمان ایجاد بحران و چگونگی امداد رسانی به مصدومان انجام دهد.

وحیدی با تاکید بر اینکه مدیریت‌های بحران خراسان جنوبی و یزد باید نسبت به شناسایی نقاط ضعف در این حادثه مانند نبود راه دسترسی و پوشش ضعیف تلفن و ... بررسی‌های لازم را انجام و برای رفع آن‌ها اقدام کنند، گفت: با توجه به طولانی بودن این مسیر که خستگی رانندگان را به دنبال دارد باید ایستگاه‌های بین راهی در مسیر احداث شوند.

وی با اشاره به اینکه حوادث بیشتر در نزدیکی ۳۰ کیلومتری شهر‌ها به وقوع می‌پیوندند خواستار برنامه‌ریزی مناسب در این باره شد و از پیگیری برای ارسال تجهیزات مورد نیاز بیمارستان طبس از طریق وزیر بهداشت و همچنین پرداخت به موقع دیه فوت شدگان با توجه به بیمه بودن مسافران خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قطار مشهد یزد خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با وانت حامل سوخت قاچاق در محور نهبندان - زاهدان ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: ساعت پنج و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی خودرو تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است.

وی گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

تردد خودروهای شوتی حامل سوخت قاچاق با سرعت‌های بالا از معضلات جاده‌های شرق کشور و خراسان جنوبی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند