Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@20:43:04 GMT

تداوم ضربات مهلک به تکفیری ها در عراق

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۵۷۵۸

تداوم ضربات مهلک به تکفیری ها در عراق

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع نوشت: منابع عراقی از ادامه اقدامات این کشور در زمینه ریشه کنی تکفیری ها خبر دادند.

بر اساس این گزارش، یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز چهارشنبه از دستگیری ۴ تروریست در دو استان این کشور خبر داد.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که بر اساس دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح، ستاد مبارزه با تروریسم با هماهنگی استان سلیمانیه توانست ۳ تروریست از اعضای داعش را در این استان دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود که یک تروریست دیگر در استان بغداد دستگیر شد.

گفتنی است که نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند. عناصر باقی‌مانده داعش همچنان در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا و الانبار فعالیت دارند.

نیروهای عراقی با انجام عملیات نظامی و تعقیب داعشی ها اجازه خودنمایی به تروریستها نمی دهند با این حال تکفیری ها با استفاده از اوضاع نامساعد جوی دست به تحرکاتی می زنند.

مسؤولان عراقی اخیرا از کشته شدن ۱۷ داعشی در عملیات ارتش این کشور در شمال عراق و بازداشت پنج تن دیگر از آنها در شهر حویجه و استان صلاح‌الدین خبر دادند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: گروه های تکفیری عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن