Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@00:47:13 GMT

جزئیاتی از پیشنهاد اولیه اینتر به پائولو دیبالا

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۶۰۰۵

ستاره آرژانتینی در حال مذاکره با اینتر است.

اینتر می خواهد یک قرارداد نسبتا طولانی مدت با پائولو دیبالا به امضا برساند.

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، همانطور که پیش از این مطلع شدید، مدیربرنامه های پائولو دیبالا در باشگاه اینتر دیده شد و به نظر می رسد که نراتزوری قصد دارد جذب این بازیکن را هرچه زودتر به سرانجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر به پائولو دیبالا که از 30 ژوئن بازیکن آزاد به حساب می آید و دورانش در یوونتوس به پایان می رسد، یک پیشنهاد چهار ساله ارائه داده است. منابع مختلق مدعی شده اند که جو حاکم بر مذاکره امروز میان مدیربرنامه های پائولو دیبالا و باشگاه اینتر "مثبت" بوده و البته که هنوز توافق نهایی حاصل نشده است. به نظر می رسد که دو طرف هنوز باید در خصوص جزئیات دستمزد مذاکراتی داشته باشند اما این انتقال هر لحظه به نهایی شدن نزدیک و نزدیک تر می شود. 

اخبار داغ 

تدارک ویژه رئال مادرید برای اعلام تمدید قرارداد لوکا مودریچ و خداحافظی مارسلو پایان ماجراجویی همگروه ایران با شکست مقابل کانگوروها؛ استرالیا به پرو رسید گفتگوی حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی؛ هیچ چیز تغییر نکرده است علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رکورددار می شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • جزئیاتی درباره دوره جدید کالابرگ فجرانه
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)