Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:06:08 GMT

پدافند غیر عامل ظرفیتی مهم برای شناسایی تهدید هاست

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۶۴۰۲

پدافند غیر عامل ظرفیتی مهم برای شناسایی تهدید هاست

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز چهارشنبه شورای پدافند غیرعامل استان به ریاست فرهاد زیویار استاندار لرستان، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل پدافند غیرعامل، فرمانداران شهرستان ها، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و سایر مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

استاندار لرستان در این جلسه گفت: پدافند غیر عامل ظرفیتی مهم برای شناسایی تهدید هاست و با نگاه آینده‌نگرانه به شناسایی مسائل و تهدیدات جامعه پرداخته و در جهت رفع مخاطرات عمل می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زویار اظهار داشت: موضوعات مهمی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در جلسه عصر امروز مطرح شد و در پایان پس از بررسی و جمع بندی نقطه نظرات حاضرین، تصمیماتی در قالب مصوبات جلسه اتخاذ شد . 

وی ادامه داد: در بخشی از این تصمیمات مقرر گردید، در رابطه با دو درصد اعتبار اختصاص یافته به پروژه های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان گزارش جامعی تهیه و در اختیار کارگروه برای اتخاذ تدابیر لازم قرار گیرد . 

استاندار لرستان عنوان داشت: استفاده از انرژی های تجدید پذیر نیز از مهمترین مواردی است که در بحث پدافند غیر عامل به آن پرداخته شده و با توجه به ظرفیت های موجود در استان ضرورت دارد در این رابطه اقدامات اثرگذاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی صورت پذیرد . 
 زیویار افزود: موارد بهداشتی و بیولوژیک بویژه در بحث کشتارگاه های استان از دیگر نکاتی بود که در قالب دستور کار در جلسه امروز مطرح شد و با توجه به گزارشات ارائه شده مقرر گردید به منظور رفع مشکلات در این حوزه اقدامات لازم حمایتی با برنامه ریزی دقیق و رعایت تمامی موازین انجام شود و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اختیار کارگروه قرار گیرد . 
وی تاکید کرد: استفاده صحیح از انرژی بخشی از مهمترین تصمیمات کارگروه پدافند غیر عامل را به خود اختصاص داد که مقرر شد، دستگاه های اجرایی نسبت به بررسی ظرفیت های موجود اقدام کنند و این ظرفیت ها به منظور بهره گیری صحیح به کارگروه معرفی شوند.
استاندار لرستان تصریح کرد: در راستای اجرای دقیق این طرح راهبردی لازم است در کنار برآورد هزینه ها و زمان مورد نیاز، اجرای مصوبه نیز توسط دستگاههای اجرایی تضمین و اقدامات عملیاتی شود .
زیویار گفت: از تمامی ظرفیت ها برای اجرای طرح های پدافند غیر عامل در استان، از جمله مذاکره با بانک ها و یا اختصاص اعتبار اجرای طرح باید استفاده شود، بدیهی است برنامه ریزی دقیق در انجام صحیح اقدامات اثرگذار تر خواهد بود و موجب برداشتن گام های اساسی می شود.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل استانداری لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل استانداری لرستان لرستان پدافند غیر عامل استانداری لرستان لرستان دستگاه های اجرایی استاندار لرستان پدافند غیر عامل ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 

 علیرضا محمدی گفت: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می‌کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان تأکید کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن ها طبق قانون برخورد می شود و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات از سوی پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است