Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:04:05 GMT

کشف ۳۳ هزار کیلوگرم روغن احتکار شده در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۷۱۶۴

کشف ۳۳ هزار کیلوگرم روغن احتکار شده در قزوین

uلیرضا حسن پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: با کشف این میزان روغن احتکار شده، پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی قزوین ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه به تخلفات مربوط به احتکار با فوریت و خارج از نوبت رسیدگی می شود، اظهار داشت: شعبه ویژه پس از رسیدگی با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را نظر به قانون تشدید محتکران و گرانفروشان علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت بیش از هفت میلیارد و هشتصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: همچنین در گشت های مشترک برگزار شده تعزیرات حکومتی طی استان از یک  کارگاه تولیدی رشته آشی در حومه قزوین در حدود ۶۳۰ کیسه ارد یارانه ای کشف و ضبط شد و پرونده ای به عنوان خرید و فروش کالا خلاف ضوابط و مقررات و همچنین  عرضه خارج از شبکه ارد تشکیل شد که  پس از رسیدگی ، شعبه ویژه متخلف را  محکوم به عرضه کالادر شبکه توزیع وبه پرداخت هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال محکوم شد.
حسن پور ادامه داد: اقلام احتکار شده با تشخیص قرارگاه امنیت اقتصادی در مراکز تعیین شده به عرضه خواهند رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه برخورد ما با احتکار، کم فروشی و گران فروشی قاطع و بدون اغماض خواهد بود، افزود: افزایش محکومیت ها وتسریع در رسیدگی و اجرای احکام  جنبه پیشگیری داشته و سبب کاهش تخلفات می‌شود و اقدام متخلفین پس از مصوبات اخیر  فاقد صرفه اقتصادی خواهد بود.

برچسب‌ها استان قزوین روغن خوراکی سازمان تعزیرات حکومتی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین روغن خوراکی سازمان تعزیرات حکومتی استان قزوین روغن خوراکی سازمان تعزیرات حکومتی احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فلاح مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بروجن به پرونده قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، راننده خودرو حامل این کالاها را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش این محموله و همچنین پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا در ازای خودرو حامل محکوم و در مجموع متهم ردیف اول به پرداخت ۴۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته فلاح، ماموران نیروی انتظامی در محور لردگان-بروجن از یک کامیون، محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093911

دیگر خبرها

  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • تقلب در تعمیر کولر
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان