Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هیئت دوومیدانی ایذه در بخش پسران با اقتدار و با کسب ۷ مدال طلا و ۴ مدال نقره در رتبه نخست مسابقات دوومیدانی نخل طلایی قرار گرفت.

در دوی ۱۰۰ متر محمد امین محمدی، ۲۰۰ متر محمد امین محمودی، ۸۰۰ متر ابوالفضل صادقی، ۱۵۰۰ متر شایان مرادی، ۳۰۰۰ متر ابوالفضل داودی، پرتاب وزنه رضا کهشوری و تیم دوی امدادی ایذه (محمدی، محمودی، صادقی و مرادی) صاحب گردن آویز طلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در دوی ۴۰۰ متر سینا مهری دهنو، ۳۰۰۰ متر امیرحسین محمدی، پرتاب وزنه امیرمحمد مرادی و رضا لجمیر اورک در رشته پرتاب دیسک نقره‌ای شدند.

این مسابقات با حضور ۱۴ تیم و شرکت ۱۱۲ دونده در بخش آقایان و به میزبانی اهواز و در ورزشگاه تختی برگزار شد.

روز جمعه نیز مسابقات دوومیدانی نخل طلایی در بخش دختران برگزار خواهد شد تیم دختران ایذه نیز بعنوان مدعی اصلی در این مسابقات حضور خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوومیدانی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.   تیم خیبر خرم آباد از  حضور تماشاگران در مسابقات خانگی  برای مدت ۶ ماه معلق می‌شود و در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می‌شود.   این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.   این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی