Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امانقلیچ شادمهر امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر فرهنگ و معیشت بوده و تاکید رئیس جمهور و تلاش مجلس شورای اسلامی نیز بر فرهنگ و اشتغال برای ملت عزیز است.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در این راستا قانون جهش تولید را تصویب کرده و کمیسیونی در این خصوص تشکیل شده تا منجر به کارآفرینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های خوب در حوزه صدور مجوز کسب و کار، حذف امضای طلایی در راستای جلوگیری از فساد بوده و طرح تسریع صدور مجوز از طریق سامانه علاوه بر ایجاد انگیزه در سرمایه‌گذاران از هرگونه سوءاستفاده در این حوزه جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: گنبدکاووس با دارا بودن یک چهارم وسعت و یک پنجم جمعیت استان، بیشترین جمعیت روستایی را داشته و با توجه به ظرفیت‌های مناسب، پتانسیل خوبی برای صنعتی شدن دارد.

* منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون نخستین منطقه‌ای که مشکل زمین برای واگذاری ندارد

شادمهر با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون گفت: با توجه به اینکه در سال‌های آینده این منطقه نیاز به نیروهای کارآمد دارد لذا پیشنهاد می‌شود دانشکده فنی و حرفه‌ای با  هدف تربیت نیروهای کارآفرین و متخصص در فضای واقعی کار تشکیل شده تا نیروها برای سال‌های آینده پرورش پیدا کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون نخستین منطقه‌ای است که مشکل زمین برای واگذاری ندارد و فعالیت این منطقه آغاز شده و در حال تعیین مشاوره و حصارکشی بوده که بعد از مراحل تعیین هیات مدیره و واگذاری اراضی زیرساخت‌های لازم انجام می‌شود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: خوشبختانه سرمایه‌گذاران استقبال خوبی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه دارند و ما تلاش داریم تا معافیت مالی را برای سرمایه‌گذاران از ۱۲ سال به ۱۵ سال افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال رایزنی برای ایجاد و راه‌اندازی یک شهرک صنعتی مشترک‌المنافع و مرزی با کشورهای همسایه و CAs هستیم و در این راستا باید بومی‌سازی رشته‌های روز در حوزه کارآفرینی و ایجاد صندوق نوآوری اشتغال را مورد توجه قرار دهیم.

شادمهر بیان کرد: متاسفانه بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ فارغ‌التحصیل رشته کشاورزی در منطقه بیکار هستند و ایجاد شهرک صنعتی در منطقه آزاد می‌تواند کمک بزرگی در اشتغال بیکاران منطقه باشد.

* سایت «گلخانه خوجملی» یکی از دو سایت  پایلوت کشوری که متاسفانه نیمه‌کاره رها شد

وی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار جوان گلستانی که نه تحصیل کرده و نه خدمت سربازی رفتند به عنوان استارتاپ موتوری در تهران مشغول فعالیت هستند که می‌توان با ایجاد شعبه‌هایی به همین منظور در روستاهای بزرگ شمال گنبدکاووس این افراد را در منطقه خود مشغول کار کرد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: سایت «گلخانه خوجملی» یکی از دو سایت پایلوت کشوری بوده که متاسفانه نیمه‌کاره رها شده که با جذب اعتبار برای این سایت و اشتغال کشاورزان منطقه می‌تواند کمک موثری در ایجاد اشتغال باشد.

وی ادامه داد: گنبدکاووس بزرگترین میدان عرضه دام کشور بوده و راه‌اندازی شهرک‌های دامپروری در مقیاس کوچک برای جوانان جویای کار با اجاره بهای کمتر می‌تواند یکی از راهکارهای دیگر در حوزه اشتغالزایی باشد‌

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس منطقه آزاد تجاری اینچه برون حذف امضای طلایی منطقه آزاد تجاری اینچه برون مجلس شورای اسلامی سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجواد توحیدی‌راد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: از شورا و مدیریت شهر اصفهان تشکر می‌کنم، زیرا اگر همراهی و کمک آن‌ها نبود، شورای استان با چالش روبه‌رو می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دولت و سازمان‌های آن، مدیریت شهر و روستا و سازمان‌های مردم نهاد سه ضلع اداره امور شهرها و روستاها هستند، افزود: در تمام جلسات کشوری از اصفهان دفاع کردم و آنجا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شده‌ام که اصفهانی‌ها در غیرت، مدیریت خوب، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم در سالی که شاهد فعالیت مجلس جدید هستیم، با هم‌افزایی نمایندگان شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

وی گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

کد خبر 748675

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک