Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@14:04:29 GMT

عرضه انواع مختلف تجهیزات برکر در ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۸۶۴۳

عرضه انواع مختلف تجهیزات برکر در ایران

این برند فوق‌العاده سال‌هاست که به بازار معرفی شده و هر روز در حال پیشرفت و معرفی فناوری‌های جدید خود است. بی‌شک یکی از برترین شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات برکر، صنعت نوین امیرکبیر به شمار می رود که به ‌عنوان نماینده رسمی محصولات برند برکر در ایران فعالیت دارد. خریداران محترم می‌توانند با اطمینان کامل از اصل بودن محصولات، به سایت این شرکت مراجعه کرده و اقدام به تهیه محصولات موردنظر خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برکر، پنجره‌ای هوشمند به‌سوی زندگی نوین

هوشمندسازی منازل یکی از بهترین ایده‌هایی است که در قرن ۲۱ به مرحله عمل رسیده است. سال‌هاست که انسان‌ها علاقه‌مند به هوش‌ مصنوعی بوده و ترجیح می‌دهند نیازهای روزمره را مطابق با سلیقه شخصی‌ خود و به شکلی آسان‌تر برطرف کنند. در ایران نیز این رویکرد به‌ صورت فراگیر در حال گسترش است. همین علت باعث شده تا شرکت صنعت نوین امیر کبیر (آنیپکو) اقدام به عرضه و فروش تجهیزات Berker از طریق نمایندگی‌های منتخب خود کند.

این خدمات با هدف تأمین جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه تجهیز منازل و اماکن مسکونی، اداری و تجاری انجام شده و همگام با استانداردهای اروپایی پیش می‌رود. صنعت نوین امیرکبیر با داشتن نمایندگی معتبر از شرکت برکر ایران، اقدام به مشاوره تخصصی، بازدید فنی از محل، طراحی هوشمند، نصب دقیق و راه‌اندازی سریع این فناوری در محل مشتری می‌کند.

همچنین این سیستم هوشمندسازی قابلیت پیاده‌سازی برای انواع هتل‌ها، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز درمانی مختلف، ساختمان‌های اداری، اماکن مذهبی، سالن‌های ورزشی، مراکز تفریحی و فرهنگی را نیز داراست. به همین جهت است که استفاده از این فناوری منحصر به ویلا، آپارتمان و خانه‌های شخصی نمی‌شود.

برکر، گفتمان صنعت و فناوری

Berker شرکتی متخصص در زمینه طراحی و تولید انواع نرم‌افزار و سخت‌افزارهای هوشمندسازی بنا شده است. این شرکت واقع در کشور آلمان بوده و با شناسایی دقیق و نکته‌سنجی کامل کارشناسان خود، اقدام به تولید و عرضه تجهیزات مناسب اماکن و ساختمان‌ها کرده است. این آینده‌نگری نسبت به توسعه صنعت و فناوری موجب شده تا تجهیزات برکر یکی از کاربردی‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار هوشمندسازی به شمار آیند.

از مهم‌ترین اهداف این شرکت می‌توان به سفارشی‌ بودن تولیدات اشاره کرد که بر حسب نیاز مشتری، بسته به عرضه و تقاضای بازار خواهد داشت. مشتریان بنا بر نیازمندی خود، اقدام به سفارش از شرکت کرده و محصول موردنظرش را دریافت می‌کنند. این محصول طبق نظر خریدار و دارای قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود تولید و ارسال می‌شود.

محصولات برکر، ‌ زندگی آسان در کنار کیفیتی بی‌نظیر

استفاده از محصولات برکر این ویژگی را دارد تا با صرفه‌جویی حداکثری در انواع انرژی، بهترین نتیجه را برای ساکنان ساختمان به ارمغان ‌آورد. بهره‌مندی از بالاترین کیفیت تخصصی در تجهیزات برکر، منجر به افزایش کمیت زندگی کاری و شخصی انسان‌ها شده و روند طی شدن آن را آسان می‌سازد. انجام عملیات توسط تیمی حرفه‌ای، باتجربه و متخصص انجام شده و توانایی کنترل کلیه دستگاه‌ها از راه دور را به ساکنین ساختمان می‌دهد.

آنچه در توضیح محصولات برکر قابل‌تأمل بوده و به چشم می‌آید، تفاوت بارز آن با نمونه‌های مشابه به خود است. هر محصول به شکلی فوق‌العاده طراحی شده و دارای ویژگی‌های فوق‌العاده و منحصربه‌فردی است. این تمایزات منجر به استفاده بهینه و محبوبیت آن‌ها در بازار محصولات هوشمندسازی ساختمان‌ها شده است. از جمله این نکات می‌توان به وجود آی سوئیچ، پنل تاچی و کمبو بر روی آن اشاره کرد که به شکلی خارق‌العاده با یکدیگر مچ شده‌اند.

صرفه‌جویی در انرژی، فصل‌الخطاب تجهیزات برکر

یکی از نکات مهم در استفاده از تجهیزات برکر، امکان مصرف بهینه انرژی‌های موجود است. از آن‌ جهت که دنیا به‌ سوی صرفه‌جویی و حفظ بهتر محیط‌زیست پیش می‌رود، این نکته می‌تواند گزینه‌ای مهم تلقی شده و قابل‌ تأمل باشد. با کاهش منابع سوختی طبیعی در دنیا، ارزش محصولات با فناوری استفاده حداقلی بالاتر رفته و می‌تواند یکی از نکات متمایزکننده با سایر تولیدات مشابه به خود باشد.

این مورد در محصولات برکر به‌ خوبی دیده شده و به رفع مشکلاتی این‌چنینی کمک می‌کند. متخصصان شرکت Berker به حفظ محیط‌زیست و توسعه سیستم‌های نوین هوشمند پایبند بوده و بر اساس آخرین مقررات و استانداردهای روز دنیا عمل می‌کنند. این رویکرد هم‌زمان با گسترش فناوری اطلاعات و دنیای مجازی همسو بوده و موجب حل بسیاری از تعارض‌های فی‌مابین می‌شود.

انعطاف‌پذیری و هماهنگی میان محصولات هوشمندسازی بنا با نرم‌افزارهای به‌روز متصل به انواع سیستم‌عامل‌ها از مهم‌ترین عواملی است که در تولیدات برکر وجود دارد. این روزها تغییر سبک زندگی افراد و نیاز به استفاده از جدیدترین ماژول‌های زندگی روزمره، موجب شده تا کلیه خدمات به‌سوی هوش مصنوعی سوق داده شوند.

ارزش‌افزوده حاصل از این تغییر سبک زندگی، موجب کاهش مصرف انرژی‌های طبیعی شده و به کسب راه‌حل‌های بنیادین و پایدار منجر می‌شود. هدف شرکت‌های نظیر صنعت نوین امیرکبیر برای ورود این سری تجهیزات نیز جز این نبوده و به افزایش کیفیت زندگی ایرانیان، کمک بزرگی می‌کند.

نگاهی به محصولات و فناوری‌های هوشمند برکر

از جمله محصولات برکر که در ایران نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته و توسط نمایندگی برکر با نام صنعت نوین امیرکبیر عرضه می‌شود، می‌توان موارد زیر را نام برد:

• پرده‌های هوشمند سالن، آشپزخانه و اتاق‌ها

• سیستم‌های تهویه هوشمند برای مکان‌های داخلی

• سیستم‌های کنترل هوشمند روشنایی منازل، ساختمان‌ها اداری و تفریحی

• استفاده در سیستم‌های حفاظتی و امنیتی ساختمان‌ها

• بهره‌گیری در کلیه تجهیزات ضدحریق، ضد دود و نشت احتمالی گاز

استفاده از این امکانات نه‌ تنها ساختمان را به ایده‌آل‌های قرن جدید نزدیک می‌کند که باعث بالابردن امنیت، آسایش و امکانات منحصربه‌فرد آن نیز می‌شود. دیگر نیازی به وجود نمایشگرهای گوناگون در سیستم مدیریت اماکن نبوده و کافی است اشخاص با کمک یک دستگاه هوشمند الکترونیکی نظیر موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ خود به تجهیزات Berker متصل شوند. استفاده از محصولات هوشمند خانگی، به‌ مراتب زندگی‌های پرتردد و استرس‌زای امروزی را آسان‌تر کرده است.

آشنایی با واردکننده محصولات برکر و نمایندگی رسمی شرکت برکر

صنعت نوین امیرکبیر به‌عنوان واردکننده و پشتیبان سیستم‌های هوشمندسازی ساختمان، به تأمین محصولات برکر در ایران پرداخته و یکی از با کیفیت‌ترین محصولات این حوزه را به ایرانیان عزیز عرضه می‌کند. این شرکت دارای نمایندگی رسمی برکر ایران است و از برترین استانداردها و تجهیزات سفارش دهی، تحویل و ارائه دستگاه با گارانتی معتبر به مشتریان خود استفاده می‌کند. کارشناسان صنعت نوین امیرکبیر با داشتن بالاترین دانش و تجربه مفید در این زمینه، به ارائه خدمات برتر اقدام کرده و امنیت و آسایش را به شما هدیه می‌دهند.

کلام پایانی

تجهیزات Berker از دستگاه‌های سخت‌افزاری و سیستم‌های نرم‌افزاری تشکیل شده‌اند. این محصولات مناسب پیاده‌سازی در انواع ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و تفریحی بوده و آن مکان را به شکلی فوق‌العاده و با کمک هوش مصنوعی ارتقا می‌بخشد. این امکانات به افزایش ایمنی، کاربری و کیفیت زندگی در این اماکن کمک کرده و بهترین راه‌حل در برابر کاهش مصرف انرژی‌ منابع طبیعی است.

کد خبر 1639489

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوق العاده ساختمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست

به گزارش جام جم آنلاین، هدایت ممبینی در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: این قهرمانی را به تمام مردم و جامعه فوتسال کشور تبریک می‌گویم و انشاالله این روند خوب در جام جهانی که در شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ادامه خواهد داشت.

او در خصوص رقابت نزدیک تیم‌ها در این دوره از مسابقات گفت: فوتبال و فوتسال در منطقه مرکزی آسیا (کافا) پیشرفت خیلی خوبی در سال‌های اخیر داشته است و کشور‌های این منطقه سرمایه گذاری زیادی در فوتبال و فوتسال داشته اند و در جام جهانی آینده ۴ تیم از منطقه کافا حضور دارند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی افغانستان در لیگ ایران حضور دارند و مربیان فوتسال ایران در چندین کشور مشغول به فعالیت هستند و این نشان دهنده پیشرفت فوتسال در آسیا است.

ممبینی در خصوص روند جذب حامی مالی برای تیم ملی فوتسال تصریح کرد: فضای فوتبال و فوتسال به گونه‌ای که ما باید حامیان بیشتری را به سرمایه گذاری در آن رغبت دهیم. به نظرم تا زمانی که مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود حامیان مالی از حضور در باشگاه‌ها استقبال نخواهند کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص وزیر ورزش و جوانان به دنبال رفع این مشکل هستند و امیدوارم با حل حق پخش در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از حامیان مالی در فوتبال و فوتسال کشور باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اهدای پاداش به بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال گفت: ما در طول مسابقات پاداش‌هایی را به اعضای تیم پرداخت کرده ایم. فردا هم یک جلسه داریم تا میزان رقم پاداش برای اعضای تیم را مشخص کنیم. ما در بخش فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال در کافا قهرمان شدیم و در فوتبال ساحلی در جایگاه سوم جهان شدیم که باید به این عزیزان هم پاداش دهیم تا بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم.

او در خصوص آخرین وضعیت خرید دستگاه‌های کمک داور ویدیویی (VAR) از شرکت چینی گفت: تا زمانی که یکسری اطلاعات رخ ندهد ما نمی‌توانیم درباره VAR صحبت کنیم. یک شرکت چینی اخیراً به شرکت‌های مورد تایید فیفا اضافه شده است و به دلیل اینکه مراودات بیشتری با کشور چین داریم می‌توانیم تجهیزات بیشتری از این شرکت وارد ایران کنیم.

ممبینی درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: از لحاظ اداری هنوز چیزی به ثبت نرسیده، اما مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • با ارزانترین لیبل ایران آشنا شوید
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست